לא שאנחנו מופתעים כל כך, אבל חודש וחצי אחרי לידת בתה השנייה, גל גדות השיקה גזרה לוהטת של אחרי הלידה באירוע טקס פרסי ה-MTV. כזכור, גם בלידה הראשונה יצאה גדות מבית החולים כשהיא נטולת כל משקל עודף וללא סמני ההיריון, כך שחודש וחצי אחרי לידה, זאת לא פונקציה עבור השחקנית הישראלית המצליחה בעולם.

לעומת זאת, גדות הצליחה להפתיע לא מעט מצקצקים ומבקרים למיניהם שטענו כי היא לא מתאימה להיות וונדרוומן בשל החזה הקטן שלה. אז תאכלו את הכובע, כי גל גדות גנבה את הפוקוס כשהשיקה מחשוף עמוק שממנו בצבץ זוג מרשים ונפוח תודות לחלב האם אותו היא מייצרת. גדות, כאמור, הוזמנה לטקס להעניק פרס זוכה לסדרת הסרטים "מהיר ועצבני" בכיכובה וגם זכתה במהלך הטקס לחשיפת הטריילר לסרט שלה וונדר וומן.

למישהו יש עוד טענות? גל גדות לוהטת. צילום: רויטרס



בניגוד לדמות המקורית, אותה גילמה לינדרה קרטר בסדרת וונדרוומן בסבנטיז, אין סימן באופק לחליפה המפורסמת שלה. אך בסרט הנוכחי יהיו לוונדרוומן לא פחות מ-14 תלבושות שונות. על תלבושת הוונדרוומן הראשית שלה סיפרה גדות: "לא יכולתי לנשום כשלבשתי את התלבושת לראשונה, היא הייתה כל כך צמודה. אז הלכתי לחדר כושר, ניסיתי אותה שוב וזה הרגיש נהדר, היא התאימה טוב יותר. אז הם עשו אותה צמודה יותר". 
כל זה לא היה לרוחה של לגדות והיא סיפרה ש"אמרתי בצורה מאוד ברורה שאני צריכה מעט חמצן  שיעבור בתוך הגוף שלי כדי להשתתף בצילומי הסרט. התאמנו את התלבושת ולבשתי אותה כל יום, וצילמנו מעל 117 ימים. הגרסה המחודשת נהדרת, אני אפילו יכולה לישון איתה. זה כמו פיג'מה".

ממשיכה להרשים. גל גדות. צילום: רויטרס
ממשיכה להרשים. גל גדות. צילום: רויטרס