מי הצליחה להגשים את חלומה הרטוב של כל נערה בישראל, סליחה של כל נערה ואישה בעולם כולו? אז נכון, ג'סטין ביבר כבר לא פה, והוא המשיך הלאה ליעדים הבאים בטור ההופעות שלו, אבל יש מי שמתקשים להרפות מהיממה וחצי בה שהה הסטאר בישראל. הידעתם שלמרות כל הידיעות על מעריצות בנות המזל שהוא סימן להם להתקרב, או שלח להן חיוך, יש רק שני אנשים ברי מזל שנהנו מהשהות הקצרה של ביבר בארץ והצליחו להגיע אליו הכי קרוב שאפשר.

המזרן מספיק קפיצי?
המזרן מספיק קפיצי?




הראשון בהם הוא עומר בן ה-13, שזכה לפגוש את הכוכב האהוב עליו מאחורי הקלעים וקיבל ממנו חיבוק חם. ביבר הגשים את משאלתו של עומר שחולה במחלה מסכנת חיים, ונשלח על ידי עמותת make a wish Israel לפגוש את הזמר. עומר הוא לא הראשון שזכה לחיבוק מהכוכב, שכבר הגשים מעל 250 משאלות לילדי העמותה ברחבי העולם.



כיף להיות מקושר. יפעת סכוליצקי
כיף להיות מקושר. יפעת סכוליצקי




אבל יש מזליסטית אחרת, שאומנם לא זכתה לחיבוק מהכוכב, אבל התרפסה לה להנאתה במיטה של הכוכב במטוס הפרטי, הסניפה את המצעים ואפילו מצאה סימני ריר של שינה על הכרית. יפעת סוכליצקי, ממשרד יח"צ של המופע בארץ, הצליחה להשתחל למטוסו הפרטי של הכוכב, ולשכב לה להנאתה על מיטתו של ג'סטין, מיטה עליה הוא ישן בטיסות שלו ברחבי העולם במסגרת מסע ההופעות. כמובן שהיא גם הנציחה את הרגע הבלתי נשכח. עכשיו נותר לג'סטין לגלות על זה במדורי הבידור.

רגע המפגש המרגש. ביבר ועומר. צילום: גיא בן אהרון
רגע המפגש המרגש. ביבר ועומר. צילום: גיא בן אהרון

חיוך של מלאך. צילום: גיא בן אהרון
חיוך של מלאך. צילום: גיא בן אהרון