הסכסוך בין אורנה דנינו למעיין אשכנזי עולה מדרגה. שתי הדיירות שהיו החברות הכי טובות בבית האח הגדול הפכו בין רגע, בלי סיבה ברורה לעין, לצ'ילבות, רגע אחרי שיצאו מבית האח הגדול. הניתוק היזום היה דווקא מצידה של אשכנזי, שבחרה ביחד עם אביחי אוחנה להתרחק מאורנה ולהציג לראשונה צדדים פחות חיוביים באישיותה.

בשבוע שעבר נרשם אירוע שהצליח להותיר את אורנה המומה. אחת מהאחייניות שלה שחגגה יום הולדת פגשה את מעיין אשכנזי ליד ביתה בהרצליה, וביקשה ממנה להצטלם לרגל הולדתה, לא לפני שיידעה אותה על הקשר המשפחתי שלה לאורנה. אשכנזי, ששמעה כי מדובר באחיינית של דנינו, עיקמה את פרצופה, התעלמה מבקשת הילדה והמשיכה ללכת.  

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם


מדובר בילדה שאיבדה לאחרונה את אמה חגית, אחותה של דנינו שנפטרה לפני כניסתה של אורנה לבית האח הגדול. אשכנזי כאמור הכחישה את האירוע ודנינו לא נותרה חייבת והגיבה על הכחשתה: "ברור שהיא תכחיש, למה שהיא תודה שזה היה? האחיינית שלי סיפרה לי וביקשתי ממנה שתספר לי את זה עוד פעם ועוד פעם כי אני פשוט לא האמנתי למה שאני שומעת. היא רק בת 15 ומתלהבת ממפורסמים, אני ממש רגישה לאחיינים שלי כי הם הילדים של חגית אחותי ז"ל ובפרט לזאת שנולדה 15 שעות לפני הבן שלי באותו בית חולים וגדלה איתנו כאילו הייתה בתי. לא האמנתי שהיא יכולה לעשות כזה דבר לילדה, לא להאמין שקיים בה כזה רוע. אני שמחה שהיא סיפרה לי את זה בשבת כי  אז הייתי מאד כעוסה, אם זה לא היה בשבת לא הייתי מהססת משיגה את הנייד של מעיין ולא עוברת על זה לסדר היום". 
 
ומה יקרה אם תתקלי בה באירוע או ברחוב? 
"אני פשוט אתעלם ממנה לחלוטין, בדיוק כמו שהם עושים לי. אני לא אעשה שום פרובוקציה. כי זה לא אני, פשוט התעלמות".