אנחנו בדרך כלל לא כותבים אייטמים על עצמנו, אבל כשאושייה כל כך גדולה כמו אורלי ויינרמן מציינת אותנו, ותוקפת, אנחנו מחויבים להביא את האמת לקהל הקוראים שלנו, ולשתף אתכם, בעיקר כי התעניינתם מאוד בכתבה הקודמת עליה. אז הפעם, אחרי שהיא הצליחה לעצבן את כל עם ישראל ואישתו, ואחרי שהחליטה שאנחנו מדינת אפרטהייד, ושכל צרות העולם נמצאות בין גבולות מדינתנו, החליטה ויינרמן להתייחס לכתבה שבה רבה עם גל אוחובסקי. מסתבר שויינרמן לא ממש אהבה את הסיקור. 

"מעריב היקר (שזה אנחנו) וכל המדיה הרוטשילד-ישראלית. בפעם הבאה שאתם תדברו עליי או תפרסמו דברים שלי בפייסבוק, כפי שעשיתם בשלוש השנים האחרונות, אל תכתבו שאני מעוררת פרובוקציות. הדף שלי שלי הוא קטן, ואתם, עם מיליוני הקוראים שלכם, גורמים לפרובוקציות בכך שאתם מפרסמים את הדברים שלי אצלכם בעיתון ובאתר, מבלי לבקש ממני רשות לעשות זאת" (בפעם האחרונה שבדקנו, לא צריך לבקש ממך רשות...). "אז כנראה שאתם סוכני הפרובוקציות".

"אף פעם לא הוצאתי אף אמן מהארון, זה מה שגל אוחובסקי עושה, אלא להפך. אני אפילו נלחמת עבור הזכויות שלהם, שיעשו מה שהם רוצים בחיים. כאשר אתם מצטטים שיחה מהפייסבוק שלי, תצטטו את הכל, לא רק את מה שגל כתב על האג'נדה של פוטין, אלא גם את מה שאני כתבתי, כשאמרתי את הדברים על רוסיה ועל המנהיגים שלה".