הספקולציות והשמועות על מערכת היחסים של אייל גולן ורוסלנה רודינה מסרבת לגווע, מי נפרד ממי ולמה? מי הצד הפגוע, מי המשיך הלאה, האם יש בכלל סיכוי לקאמבק. על פני השטח נראה כי רודינה מתגברת ומתמודדת נהדר עם הפרידה, מתמקדת בעיקר בקריירה ובגידול בנה יאן. אבל מה קורה באמת בחדרי חדרים?

לצד כל מלחמת הרשתות של הצדדים בניסיונות להראות מי המשיך הלאה ראשון, ביררנו עבורכם פרטים על הפרידה שהסעירה מדינה שלמה ועל שלומה של הדוגמנית היפהפייה: "עם כל הכבוד, מדובר בפרידה ילד משותף, זה לא פשוט לאף צד. רוסלנה משדרת לחברים שהכל תקין ובשליטה אבל אי אפשר לדעת מה מתחולל בתוך ליבה, הרי בסופו של דבר ההחלטה על הפרידה הגיעה מאייל ולא ממנה".

 


בימים אלה שוהה רודינה עדיין בדירתה ברמת גן ובימים הקרובים צפויה לעבור לדירתה החדשה ברחובות ששכר עבורה הפרוד הטרי אייל גולן: "גם השינוי הכלכלי שמגיע עם כל פרידה לא פשוט בכלל, ולמרות שאייל מממן לה את השכירות ותומך בה, נאלצת רוסלנה להתחיל להסתגל לסטטוס הכלכלי החדש כמפרנסת עיקרית והיא הפכה להיות יותר מחושבת בכל מה שקשור להוצאות הכלכליות שלה".

גם המדור מסתגל למציאות החדשה ונאלץ לשלם שכירות ממשכורת מינימום ואין לו אף ספונסר, למרות שהוא מוכן להביא ילד עם כל המעוניין.