פרישה של מתמודדים מתוכנית ריאליטי היא דבר לא שכיח, אך כשזה קורה לסלב'ס, זה הופך להיות אפילו יותר מעניין. בימים אלו ממש מצטלמת תוכנית הריאלטי "זוג המנצח VIP", העונה השנייה, שתשודר בקיץ הקרוב בערוץ 10.  בתוכנית עצמה מתמודדים שישה זוגות על פרס כספי גבוה, כשבין הזוגות שמתמודדים ניתן למצוא את דנה זרמון וארוסה, ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה, צמד עורכי הדין דוד וגליל שפיגל, שמייצגים את רומן זדורוב, פליטי האח הגדול אליאב אוזן ודנית גרינברג, גרושתו של שימי תבורי ואימו של הכוכב בן אל תבורי, אביבה תבורי ובן זוגה ערן ברנע, פנינה רוזנבלום ובעלה.

הזוגות, כאמור, סגורים בווילה בהרצליה כבר כחודש ימים, ומשתתפים במשימות שונות ומתחרים עד הגמר. אבל כנראה שזה לא ממש עבד בשביל כולם, שכן אחד מהזוגות המשתתפים בתוכנית, לא עמד במבחן הזוגיות והחליטו לפרוש שבוע לפני משימת הגמר. אז מי הזוג שיחסיהם עלו על שרטון מול מצלמות הריאלטי הזוג המנצח. נראה כי בן אל תבורי לא ישמח לשמוע שאימא שלו, אביבה תבורי, ובן זוגה ערן, שמשתתפים בתכנית, החליטו לפרוש רגע לפני הסוף, כי מערכת היחסים שלהם עלתה על שרטון.

מקורבים לזוג מדווחים כי השניים הודיעו אתמול רשמית להפקה שהם פורשים מהתוכנית והם מתכוונים לבחון את הזוגיות שלהם בחיים האמיתייים בחוץ ולא תחת עיני עדשות המצלמה.


לא הסתדרו מול המצלמות. אביבה תבורי. צילום: אביב חופי
לא הסתדרו מול המצלמות. אביבה תבורי. צילום: אביב חופי