להקת אירוסמית', שתופיע הערב (רביעי) בפארק הירקון, מעוררת התרגשות אדירה בקרב מעריצי הלהקה, שרכשו את כל 50 אלף הכרטיסים שנמכרו לאירוע, והפכו אותו לסולד אאוט. המעריצים, אשר יראו את אליליהם בפעם האחרונה (וחלקם גם הראשונה), נדהמו לגלות הבוקר כי ישנו סיכוי שהדוגמנית בר רפאלי תגיע להופיע עם הלהקה, ועוד עשויה לעשות זאת על רקע השיר "crazy".



עבור הדוגמנית, זאת הייתה אמורה להיות הגשמת חלום , לעלות הערב על במת הענק בפארק הירקון מול עשרות אלפי מעריצים ולשיר ביחד עם סטיבן טיילור סולן להקת אירוסמית את אחד הלהיטים הגדולים של הלהקה. השניים, שמשתפים פעולה בקמפיין המשקפיים של קרולינה למקה היו צפויים לבצע ביחד את השיר crazy שמלווה את פרסומת קמפיין המשקפיים בבעלותה של רפאלי.

מיותר לציין שרפאלי ודאי ישבה שעות על גבי שעות ועשתה חזרות להזדמנות החד פעמית הזאת. אממה, למרות הרצון הטוב ויחסי החברות בין טיילור לדוגמנית הישראלית, מפיקי המופע, שגילו על ההופעה המשותפת דרך הפרסומים בגופי התקשורת וקיבלו פניות סוערות מצד רוכשי הכרטיסים על השתתפותה של רפאלי במסגרת שיתוף הפעולה שנועד לקדם את מותג המשקפיים שבבעלותה, זעמו והחליטו לבטל את עלייתה של רפאלי לבמה.

כידוע רפאלי גם תכננה לערוך מסיבת קבלת פנים להגעתו של טיילור לארץ בבית הוריה בהוד השרון, אך המסיבה לבסוף בוטלה בשל אילוצים שונים. כעת לא ברור אם בעקבות הסערה שעוררה רפאלי, היא עדיין תגיע כאורחת כבוד לצפות במופע של המכר והפרזנטור שלה לרשת המשקפיים, מבלי לעלות לבמה.
 
קבוצת בלוסטון לייב ניישן מסרה: "ההופעה על הבמה הערב לא תכלול הופעת אורח של בר רפאלי. בשעות האחרונות מאז פרסום הידיעה בידיעות הגיעו להפקה פניות רבות בנושא ולכן אני מבקשים להבהיר כי בר רפאלי הזומנה על ידי סטיבן טיילר כאורחת כבוד וכך יהיה. ולא כללה עליה לבמה בשום צורה ולא תתרחש בוודאות מוחלטת".