זהו עכשיו זה רשמי בהחלט! יהודה לוי ושלומית מלכה הפכו לבעל ואישה כדת וכדין בחתונה בלתי נשכחת במדבר שנערכה על פני סוף שבוע שלם, אז תתחילו לשנן את השם החדש יהודה ושלומית לוי.

500 מוזמנים היו בין ברי המזל שהדרימו לחתונת השנה, אך מתוכם רק 100 איש זכו להישאר ולהעביר לילה ב"מעיין הנעורים", חווה פסטורלית בנגב והמשיכו לחגיגות היום שלמחרת, שם נהנו מפינות זולה במדבר, אלכוהול בשפע, ומטעמים מדוכנו של איציק מיציק הנודע שסיפק להם שיפודי אננס ותותים. למי שלא נכח באירוע, נשמח לספר כי לא הייתה רק חגיגה אחד, וחיה, אמו של יהודה חגגה יום הולדת ביום שבת וב12 בלילה הבן האוהב עלה לבמה והקדיש כמה מילים לאישה של חייו, טוב אחת מהן. "כבר אחרי חצות, וזה יום הולדת לאמא שלי היקרה והמקסימה והמהממת והרגישה ואוהבת והתומכת, שמאחורי ומצדדי ומכל הכיוונים בעולם. אני אוהב אותך". 


 

A post shared by Maya Malka (@mayalevimalka) on


אז אפשר כבר לסכם את מאורע השנה ולהתכונן ליעד הבא, ירח הדבש. אז למרות שלוי ומלכה נפשו בשלל יעדים אקזוטיים בחו"ל בחודשים שלפני החתונה, הם לא רצו לוותר על ירח דבש ובחרו ביעד קרוב לחופשת ירח דבש קצרה בת שלושה ימים. אממה העומס מאירועי החתונה ממסיבת הרווקים, רווקות, מסיבת החינה, ארוחות משפחתיות, מקווה, ושבת חתן החליטו השניים לוותר לעת עתה על החופשה הראשונה שלהם כזוג נשוי, ולהישאר בארץ.

חוגגים אהבה. יהודה ושלומית (צילום: אינסטגרם)
חוגגים אהבה. יהודה ושלומית (צילום: אינסטגרם)



 

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler) on




 

A post shared by Maya Malka (@mayalevimalka) on


 

A post shared by Maya Malka (@mayalevimalka) on