זוכרים את שני גולדשטיין ועומר גורדון מהאח הגדול שהתאהבו עד עמקי נשמתם בבית הסגור? אז הגיע הזמן שגם הם יעלו שלב בזוגיות. אחרי שמעיין אשכנזי ואביחי אוחנה עברו לגור ביחד בהרצליה, ועדן סבן ואנדל קבדה עברו לגור ביפו, השניים החליטו לבחון את הזוגיות שלהם בפעם הראשונה בחו"ל, ותחושת הבטן אומרת שאם זה יצליח, יש מצב שגם הם יאחדו כתובות בקרוב.

אז בזמן שאתם עסוקים בשביזות יום א', גולדשטיין וגורדון פותחים את השבוע בחופשה רומנטית ביוון. השניים, שלא כל כך אוהבים שהצלמים המקומיים תופסים אותם מבלים, כן החליטו להשוויץ באווירה הקסומה אליה הגיעו הבוקר, וכבר הספיקו לשתף תמונות מהחופשה המשותפת בכריתים. אז ממה השניים נחים? בעיקר מהשקות קמפיינים ופרוייקטים, ולקראת מפגש המעריצים המיוחד של שני עם המעריצים.



 

A post shared by Omer Gordon (@omergordon123) on


אחרי שאשכנזי כבר פגשה את התומכים שלה בשבוע שעבר, במתנ"ס בהרצליה, גולדשטיין והצבא שלה עומדים להרים הפקה בעוד מספר ימים כי בזמן שהם מתהפכים מהבטן לגב ועובדים על קווי השיזוף, צבא המעריצים של שני עובדים בקדחתנות על הפקת מסיבה לכבודה, מסיבה לה ציפו עוד מרגע שיצאה מהבית.

אז בשורה משמחת לכל מעריצי הדיירת הבולטת של העונה האחרונה, בקרוב מאד תוכלו לפגוש גם אותה פנים מול פנים. אז פתחו יומנים ורשמו לפניכם המסיבה תערך ב4.7 במועדון המרקיד בתל אביב וכל מה שנדרש מכם הוא לשלם 70 שקלים עבור מכירה מוקדמת או 100 שקלים ביום המאורע ותוכלו להיכנס למסיבה הגדולה של חברי הקבוצה של האמת הבלתי מנוצחת, בנוכחות גולדשטיין ובן זוגה.