כן כן, עדיין לא נגמרו 15 דקות התהילה שלהם וכוכבי האח הגדול אביחי אוחנה ומעיין אשכנזיממשיכים לתחזק זוגיות יציבה, אחרי שהם עברו לגור יחד אמש הם התייצבו יד ביד באירוע מתוקשר בקניון גינדי TLV.

תופתעו לגלות שבין כל האנשים הם פגשו בין היתר את הקולגות מהאח שני גולדשטיין ובן הזוג עומר גורדון ולמרות שבבית היו צילבות, הזוגות השאירו מאחור את ימי האח, החליפו דברי נימוס רשמים וחוויות מהחיים שמחוץ לבית ואפילו תיעדו את המפגש ברשתות, אבל אחרי הכל זה לא מה שהפתיע בערב הזה.

האיחוד. מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה ושני גולדשטיין (צילום: אינסטגרם)
האיחוד. מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה ושני גולדשטיין (צילום: אינסטגרם)


איפה עומר?
איפה עומר?

במהלך המינגלינג שלהם הם פגשו את המפיק האחראי על התצוגה מוטי רייפ ותיעדו את הרגע בתמונה. רק מי שמבחין בפרטים הקטנים של התמונה מתרשם כי ידו של המפיק מונחת לה בנונשלנטיות על החזה של אשכנזי. ולא, זה לא נעשה ברגע אינטימי כי אוחנה נמצא בצד השני של התמונה אבל רגע לפני שאתם מתקיפים את אשכנזי אפשר לנשום לרווחה, המפיק המצליח לא מתעניין בנשים במובן שעליו חשבתם והוא יצא כאמור לפני מספר שנים מהארון ואולי זה היה ממש בלי כוונה. אשכנזי כמובן זכתה, כי לא כמו המפורסמות שזוכות להיות החברות הכי טובות שלו, יש נשים רבות שממתינות שנים על גבי שנים לחפינה ממוטי רייפ הצ'ארמר.

אווופס....עם מוטי רייפ
אווופס....עם מוטי רייפ