הזמרת והשחקנית המצליחה שכובשת את בני הנוערנועה קירל קוטפת עוד קמפיין לרזומה העשיר שלה והפעם היא נבחרה להוביל את מותג האיפור והטיפוח של מייבלין ניו יורק. קירל לוהקה לשמש כפרזנטורית לצד אשלי וקסמן בלוגרית בתחום האיפור והטיפוח. הקמפיין נערך לרגל השקת שפתונים חדשים לואודד בולד במסגרתו קירל ווקסמן החליפו תפקידים וכל אחת גילמה את השנייה.
אז קירל הפכה לבלונדינית, ווקסמן לברונטית ואולי המראה החיצוני השתנה אך האישיות לא. אי אפשר שלא להרים גבה לאור חילופי התפקידים והשונות הגדולה בין השתיים. קירל ידועה כפעילה חברתית שתורמת מזמנה הפרטי למעשים טובים ולנזקקים ולעומתה וקסמן נוהגת לסרב לפניות שקשורות לתרומה שאין בהם תשלום.
קירל, רק בת 16 חובקת הצלחה מסחררת, וכבר בגיל כזה מבינה את ההשפעה שלה על אנשים אחרים, ואילו ווקסמן פחות. אז אפשר להחליף פאות, משחקי תפקידים, אבל אי אפשר להחליף נשמה טובה ולב רחב.