בשבוע שעבר קראתם כאן ב- TMI לראשונה ובבלעדיות שהזוג הפוטוגני עדן סבן ואנדל קבדה הם הזוג הראשון מהעונה האחרונה של "האח הגדול" שלא שרדו את הקשר ופירקו את החבילה. מאז הספיקה סבן לצאת מהדירה המשותפת ששכרו יחדיו ביפו, והשניים הפסיקו לעקוב אחד אחרי השני ברשתות החברתיות.

נראה כי לפחות בזירה של סבן הפרידה קשה מאד עבורה. אמש היא התייצבה בפעם הראשונה בסטטוס שלה כפרודה טרייה בפרמיירה לסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" של רכבי היוקרה לקסוס בבימויו של לוק בסון בקניון איילון, וזה לא היה קל. אי אפשר היה שלא להבחין כי סבן עצובה מהפרידה, כל כך עצובה שהיא התקשתה להעמיד פנים ולחייך אל מול עדשות המצלמה. כשנשאלה על הפרידה אמרה שאין מישהו חדש באופק והיא לא רוצה לשמוע על זה בתקופה הקרובה, שכרגע היא מתמקדת בעצמה ובקריירה שלה.

בדרך לחיוך. עדן סבן (צילום: רפי דלויה)
בדרך לחיוך. עדן סבן (צילום: רפי דלויה)


וכך באמת קורה, כי סבן שוברת את תקרת הזכוכית של דקות התהילה ולוהקה לאחרונה לתפקיד נחשק במחזמר החנוכה אקונה מטטה. באירוע ההשקה פגשה לראשונה את מי שתשחק לצידה בהצגה כוכבת הילדים והמחוברת בהווה רינת גבאי שהגיעה עם בן הזוג דורון מור איתו היא מצטלמת בימים אלה למחוברים. עוד התייצבו גיא לואל, ליאור רז, עדי ביטי, דנה זרמון, השורדים מעיין אדם, טניטה ודניאל איבסריס, קסניה טרנטול, אלכסה דול, נועם פרוסט ועוד.

קבדה אגב, דאג להציג לוק חדש ביממה האחרונה, כשהעלה תמונה שלו במבט חושני וראש מגולח כמעט לחלוטין. מה עובר לו בראש, לא בדיוק ברור. שיהיה לכולם בהצלחה.


 

A post shared by INDAL KABADA (@indalkabada) on


הנשואה הטרייה. דנה זרמון
הנשואה הטרייה. דנה זרמון

בלונדיניות או לא להיות. אלכסה דול וקסניה טרנטול
בלונדיניות או לא להיות. אלכסה דול וקסניה טרנטול

הקולגה. רינת גבאי ובן הזוג
הקולגה. רינת גבאי ובן הזוג
בסוף היה חיוך קטן
בסוף היה חיוך קטן