לשחקן דין מירושניקוב אין הרבה מזל בכל מה שקשור לגניבות, והוא בילה בתקופה האחרונה פעמיים בתחנת המשטרה. ב-02:00 בלילה הוא קיבל 37 טלפונים מתחנת משטרת תל אביב. מה היה כל כך דחוף? האם הוא נקרא לתחנה על משהו שעשה? לא בדיוק, נראה שיש לו דווקא מזל גדול מול משטרת ישראל. במהלך החודשיים האחרונים נגנבו לו שני קורקינטים חשמליים שונים וחדשים, את שניהם המשטרה מצאה מבלי שהגיש בכלל תלונה.

את הראשון הוא החנה לפני כחודשיים מול מועדון נודע ברוטשילד ביום שישי בשעות הצהרים המאוחרות וכשיצא מהמועדון גילה לאכזבתו כי אין לו איך לחזור הביתה. מירושניקוב לא ויתר ורכש קורקינט חדש, השקיע בו ועיצב אותו עם מדבקות של בננות. שבוע אחרי שנהנה מהרכישה החדשה החנה אותו בכניסה להבימה ולמזלו הרע גם הוא נגנב.

לפני שבועיים הופתע השחקן כשקיבל טלפון ממשטרת ישראל לב תל אביב שיגיע לתחנה כי מצאו לו את הקורקינט השני שנגנב. מירושניקוב שבכלל לא הגיש תלונה למשטרה הודה להם, נפעם מעבודתם והמשיך בחייו.


 

A post shared by DeanMiroshnikov (@deanmiroshnikov) on


אממה אתמול, שבועיים אחרי שנמצא לו הקורקינט, חייגו שוב מתחנת המשטרה שמצאו את הקורקינט הראשון שנגנב לו מלפני חודשיים בעזרת מספר זיהוי שהוביל לשחקן. מה שאומר שלכוכב הנוער יש אחד מיותר, אז לכל מי שמעוניין לרכוש קורקינט מהשחקן הלוהט מוזמן לפנות אליו.

מירושניקוב העלה פוסט לרשתות שמהלל את עבדותם הנאמנה של משטרת ישראל וזכה לתגובות נזעפות שהשיבו לו שרק בגלל שהוא סלב הוא זכה ליחס מועדף מהמשטרה. "קיבלת יחס וי אי פי?" ולכך הגיב "המשטרה רק עשתה את עבודתה, היא לא ידעה למי שייך הקורקינט , ולכן חשוב לי לפרגן להם על עבודה נפלאה לאזרח לא משנה מי הוא".


 

A post shared by DeanMiroshnikov (@deanmiroshnikov) on