הזמר אביב גפןששוקל להיכנס כבר זמן מה לפוליטיקה, שוב מצליח לעצבן את הגולשים וגם את המעריצים בעיקר מאז צאת הסינגל החדש שלו "הללויה" שתוקף את ראש הממשלה, ושם גם חוזר לרצח רבין שהביא לטענתו למפולת חברתית. לאחר שהצטרף למחאה והגיע להפגין מול ביתו של מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה, כדי להתאחד מול השחיתות, כעת מפרסם גפן בחשבון הפייסבוק שלו חולצות מודפסות המעוטרות בתמונותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מירי רגב, אורן חזן, גלעד ארדן ודוד ביטן לצד הכיתוב "ביבי והתעויוט", שזה למי שלא יודע שם להקת הליווי של הזמר ברוב אלבומיו.

החולצות כפי שפרסם גפן יימכרו כמרצנדייז בהופעה הקרובה שלו בט"ו באב באמפי בקיסריה. אז האם באמת אנשים יוכלו לקנות את האביזר המוזר שלועג לראש הממשלה בהופעה שלו? נראה שלפחות לעכשיו מדובר בסך הכל בהלצה ודרך לשווק את המופע הבא שלו. בכל צחוק יש קצת אמת וזה לא מנע מגולשים רבים לתקוף את הזמר בתגובות נזעמות :"נהיית אדם חולני, בעבר הערצתי אותך כיום אני חושב שאתה חייב טיפול פסיכיאטרי שיעזור לך לצאת מהשנאה החולנית שלך כנגד הימין".


מעריץ זועם אחר אחר כתב: "התפוח לא נופל רחוק מהעץ אתה זה בול הפרצוף הדוחה של כל המשפחה שלך אתה לא ילד ירח אתה חולה ירח" אחר כתב "למה אתה מערב פוליטיקה ומוזיקה בגלל זה אתה שנים פה טוחן ריאלטי" מעריצה שאוהבת את שיריו רשמה: "בא לי עכשיו למכור את הכרטיסים שקניתי. אתה לא מכבד את המאזינים שממש לא מעוניינים לשמוע את הדעות הפוליטיות שלך" אחר עקץ וביקר את מחירי הכרטיסים של אביב ורשם:"אתה ככ אמן מחתרתי שמחירי הכרטיסים מראים שאתה עוד חזרזירון" האם התגובות הקשות מצביעות על דפוס חוזר וסכנה לזמר?