אביבית בר זוהר נגד ליהיא גרינר? זה כל כך שייך לעבר, נראה שלכוכבת האח הגדול לשעבר יש צ'ילבה חדשה. אמש התראיינה ליהיא גרינר לתוכנית "אנשים" בערוץ 2 אחרי הסערה שעוררה בעקבות ראיון שהעניקה כשאמרה שנשים שמנות סובלות מהפרעת אכילה. גרינר הוזמנה לתוכנית אנשים להסביר את עמדתה ובמקום זאת זכתה לביקורת קשה ונזיפה מצד המנחה קורין גדעון שלא נתנה לה הזדמנות לדבר וכמעט גרמה לה לעזוב את השידור באמצע.

כיאה לגרינר היא לא נותרה חייבת וכעת בוקר שאחרי היא משיבה מלחמה "קורין גדעון הגיעה מוכנה להתקיף. בדרך כלל קורין שמחה לראות אותי ומאד מחבקת וחמה ואתמול היא הגיעה מוכנה להתקפה. היא לא הייתה נחמדה, כבר במפגש הראשון שלנו בחדר האיפור כשניגשתי להגיד לה שלום, היא הייתה קרה ולא נעימה, כשנכנסתי לאולפן הסברתי לדרור כמה חשוב לי לדבר ולהסביר את עצמי שאלתי אותו כמה דקות יש לי והוא אמר שהם יתנו לי ארבע דקות לדבר". סיפרה גרינר.

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)



"קורין פתחה את האייטם ואמרה הנה ליהיא, יש לך הזדמנות להסביר את עצמך ופשוט לא נתנה לי להוציא מילה. ואז הטיחה בי שוב ושוב, היא הייתה מראיינת מאד לא מקצועית. כבחורה שהתעסקה בעצמה כל השנה בלרדת במשקל ולהגיע למידה 22- 24 שלה היא פשוט צבועה ודו פרצופית. היא צריכה לקחת שיעור באיך לראיין ולזכור שהיא לא המרואיינת אלא המנחה היא צריכה ללמוד להקשיב לאורחים שלה ולעשות שיעורי בית לפני שהיא ניגשת לראיון ותוקפת אותי על הפרעה שסבלתי ממנה ועל זה שאני מעודדת תזונה נכונה ובריאה ושסופסוף אני יכולה לאכול. לדעתי היא לא אוכלת בכלל בכדי להרזות, וכנראה באותו בוקר היא לא אכלה ארוחת בוקר עם כל העצבים שהיא הוציאה עליי".

"עדיף שהיא תחזור לאח הגדול לתוכנית החינוכית ביותר לנוער שלנו או שתחזור לפינס לרכילות כי זה גם מאד חינוכי לנוער, היא פשוט מודל לחיקוי". גרינר שפתחה לפני חודש קבוצת פייסבוק "מבשלים עם ליהיא לייט" ויש בה כבר למעלה מעשרים אלף עוקבים מסרה: "אני כל כך מאמינה במה שאני עושה וסופסוף מצאתי דרך שמתאימה לאנשים כמוני שאוהבים לאכול. ומבטיחה לחזור ללייבים ואתמקד בלדבר על איך עושים זאת מאשר לדבר למי זה טוב".


טרם התקבלה תגובתה של קורין גדעון בעת פרסום הידיעה