השחקנית והדוגמנית דר זוזובסקי נחרדה הבוקר כמו כולנו לגלות שחברתה הטובה שלומית מלכה נפלה מהקורקינט החשמלי שלה בשדרות רושטילד והובהלה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה. היום תוכנן אחרת לגמרי, כשהחברות הטובות זוזובסקי ומלכה תכננו לבלות את כל היום ביחד, החל מזמן איכות עם חברות נוספות טובות, ולאחר מכן היו צפויות להעביר למניקור ופדיקור פלוס פינוקים של בנות בלבד.

יום הפינוק היה הכנה לאירוע השקה שתכננה זוזובסקי לערוך הערב לחברים ולתקשורת, על מנת להשיק את הבושם החדש על שמה NYLon שאליו כמובן הייתה צפויה גם מלכה להגיע. המציאות הקשה הכתה בזוזובסקי ולאור מצבה של מלכה החליטה לבטל את האירוע. מרגע ששמעה על התאונה הגיעה לבית החולים וגם ברגעים אלה ממש היא נמצאת לצד בני משפחתה של מלכה.


 

A post shared by Dar Zuzovsky (@darzuzo) on


מעגל החברים של זוזובסקי ושל מלכה משותף, כך שכל החברים שהיו אמורים להגיע הערב לפרגן סביר להניח לא היו יכולים להכיל שמחה בזמן שחברתם שוכבת בבית החולים, כך שההחלטה הייתה נכונה.

דר זוזובסקי מסרה: "בנסיבות אלו, אני מבקשת להיות בבית החולים, לצידה של חברתי הטובה שלומית, לחזק אותה, לתמוך בה, ולהמתין כי שלומית תחזור לאיתנה בהקדם. את ארוע השקת הבושם החדש , אני מבקשת לדחות ולקיימו בתאריך בו שלומית תוכל להיות לצידי".

אלינור שחר סוכנת משותפת של שלומית מלכה ודר זוזובסקי מסרה כי: " שלומית מלכה היתה אמורה לבלות את היום המשמח בחברתה של דר. את הבוקר הן היו אמורות לפתוח בארוע פרטי ומפנק של מספר חברות קרובות, אך לרוע המזל, נפגעה שלומית בתאונה מצערת. דר נמצאת בבית החולים , לא משה ממיטתה של שלומית, ומחזקת את המשפחה והחברים. כולנו בבית החולים מתפללים לשלומה של שלומית ובטוחים כי היא תחזור לבריאות שלמה".



 

A post shared by Dar Zuzovsky (@darzuzo) on