בחודשים האחרונים לחייו, אמיר פרישר גוטמן ז"ל בילה את הימים כשהוא מתעד כל צעד במצלמת הוידאו של הדוקו "מחוברים" בעונה השמינית שלה. בין הקלטות, תיעדו במשך חודשים ארוכים פרישר גוטמן ובעלו ינאי את החיים הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן ה4.

עוד הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, פרישר גוטמן לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

אהב את הים. (צילום: ראובן קסטרו)
אהב את הים. (צילום: ראובן קסטרו)


העונה, שהייתה אמורה להיות עונה זוגית רומנטית בו ישתתפו בין היתר רינת גבאי ובעלה וארקדי דוכין ואשתו, הסתיימה בנסיבות טראגיות, שאף במאי לא היה מדמיין תסריט כזה מזעזע. לקראת סוף צילומי העונה איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בנסיבות טראגיות, בעת שהציל את אחייניתו מטביעה.

יום לפני, כפי שאתם יודעים, חגג גוטמן את "יום הולדתו החדש", כשהוא ציין שנה לחיים החדשים, כשגילה שהוא כלל לא חולה. אותה המסיבה הייתה "הודיה" לכל האנשים הסובבים אותו, וגם שם המצלמה שלו פעלה ותיעדה.

מהלילה האחרון. אמיר פרישר גוטמן (צילום: אינסטגרם)
מהלילה האחרון. אמיר פרישר גוטמן (צילום: אינסטגרם)

התוכנית, שככל הנראה הוקדמה בעקבות המקרה, תעלה ב19.9 בחודש הבא ב"HOT",  ושם הצופים יוכלו לקבל הצצה אחרונה ונדירה לחייו של משפחת פרישר גוטמן. העריכה טרם הסתיימה ועוד לא ברור האם הקטעים האחרונים מהבילוי בים ישודרו.

המצלמה ביד
המצלמה ביד