בדיוק לפני שנה חגג בן אל תבורי יום הולדת לאהובתו אורטל עמר בשמיים, כשהפעיל את כל קשריו וסגר את מנחת המטוסים בקומה ה- 52 בעזריאלי כמקום לאירוע אינטימי. השנה החליט תבורי להישאר באותו קו מנחה של שמיים ולעוף על החיים לרגל יום הולדתה ה-27.

תבורי חגג לאהובתו מסיבת ההפתעה במתחם התעופה FLYBOX בראשון לציון ונעזר במקום עבודתה, המערכת של גיא פינס ששלחו את עמר במסגרת העבודה לבצע כתבה במתחם. אממה ציפתה לה הפתעה גדולה ובמקום כתבה המתין לה בן זוגה וחבריהם הקרובים, לצד מוזיקת של די ג'יי וכיבוד לאורחים. החוגגים במקום זכו להדרכה של צניחה מקצועית, התייצבו ג'ורדי, מיכל הקטנה עם בטן הריונית מתקדמת, אדל בספלוב עם גילי אלגבלי, דנית גרינברג ואחרים. 

מתוקים. אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום פרטי)
מתוקים. אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום פרטי)


למרות שלפני כמה שבועות השניים נפרדו ופירקו את החבילה, מהר מאוד הם הבינו עד כמה גדולה האהבה והחליטו לחזור. בפוסט מרגש שהעלה אתמול תבורי הוא כתב " בייבי קטן שלי,היום יש לך יום הולדת. אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם שנמשיך להיות ביחד עוד המון שנים , שנתחתן ונביא ילדים קטנים .לימדת אותי המון דברים וגרמת לי אושר עצום בלב.אי אפשר האמת לתאר במילים מה שקורה לי שאני בסביבה שלך".

דנית גרינברג
דנית גרינברג



 

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on