כל פרודה טרייה תעשה הכל בשביל להמנע ממפגש אקראי עם האקס הטרי, בטח ובטח כשהוא מבלה בחברת נשים אחרות, סיטואציה שאף אחד לא מעוניין להקלע אליה. לאביבית בר זוהר זה קרה וזה כאב ממש. פחות משבועיים חלפו מאז בר זוהר ואיש העסקים צחי מרקור פירקו את החבילה ואת הזוגיות הפוטוגנית עליה הצהירה בר זוהר בכל הרשתות החברתיות ואתמול הם שוב נפגשו.

אתמול הגיע מרקור הפרוד הטרי למועדון הלילה "לייט האוס" בנמל תל אביב כשהוא מבלה בחברת דוגמנית יפהייפיה ואליהם הצטרפו שתי חברותיה הדוגמניות, אממה הבילוי התמים הפך לתקרית מביכה, כשהוא לא ציפה שהוא ייתקל באקסית הטרייה אביבית בר זוהר. בעת הבילוי באותו מועדון בר זוהר ראתה לנגד עיניה את האקס הטרי מבלה בחברת בחורות לוהטות כשיש מצלמה שמתעדת הכל, אווצ'.

לא נעים. אביבית בר זוהר וצחי מרקור (צילום: אור גפן)
לא נעים. אביבית בר זוהר וצחי מרקור (צילום: אור גפן)


הנוכחים במקום דיווחו כי בר זוהר לא הייתה רגועה והמתינה להזדמנות הראשונה של מרקור לבדו וכשהוא הלך לשירותים היא רצה בעקבותיו. אותם מבלים סיפרו כי בר זוהר ניסתה לנשק את האקס הטרי, אך הוא בחר לחזור לדוגמניות שאיתן הגיע ולהמשיך לבלות איתן את הערב, מאידך מקורביה של בר זוהר טוענים שמרקור הוא זה שניסה לנשק אותה ולהתקרב אליה. את האמת בטח נגלה בקרוב בעוד פרק מבית היוצר של אביבית, בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה. 

אביבית בר זוהר מסרה בתגובה: "אין תגובה"

מה את אומרת?
מה את אומרת?

יפות יפות אך הן לא אביבית
יפות יפות אך הן לא אביבית

מה קורה?
מה קורה?