היחסים בין אייל גולן לרוסלנה רודינה הולכים מדחי אל דחי. אחרי שרוסלנה עברה דירה ומקורביו של הזמר טענו שזה היה בחלטה חדד צדדית ובלי לעדכן אותו, בסביבתה של הדוגמנית משיבים אש. 

בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" דווח כי לטענת מקורביה של רוסלנה, גולן היה לגמרי בתמונה לגבי מעבר הדירה. הוא היה מודע לכך שהיא ויאן יעברו לרמת גן לקראת תחילת שנת הלימודים ואפילו דחתה את המעבר כדי שיסיים את השנה ברחובות.
 מקורביה של רוסלנה אף טוענים שהיא ביקשה לתקן נושאים שונים בהסכם הממון ביניהם, כמו עניינים כספיים והסדרי ראייה. לדבריה, ההסדר היה חד צדדי לטובת גולן וככל שהזמן עבר היא הבינה את זה. אייל, אומרים המקורבים, סירב לשנות את ההסכם ובתגובה שיגרה לו גרושתו מכתב התרעה מעורכת הדין שלה. 
עוד דווח, כי אייל גולן ביקש מרוסלנה להחזיר לו טבעת יוקרתית שנתן לה, כמו גם את רכב הלקסוס בו זכה מושיק עפיה באח הגדול VIP, ושגולן רכש ונתן לרוסלנה. מהצד שלה אומרים שמדובר במתנה ומתנות לא מקבשים חזרה.
מקורבים לשניים אומרים כי הם לא מדברים ביניהם ומתכתבים רק בוואטסאפ בהודעות קשות ביותר. 

כזכור, אתמול דווח כי רוסלנה עזבה את רחובות ועברה לגור יחד עם בנה יאן בדירה ברמת גן. היא זבה לאותה דירה ששימשה אותה למגורים בפרידות מגולן ובתקופות בהם עבדה מדי יום במרכז. על מנת להקל על המעבר, היא תתגורר בשכנות לקולגה שלה מימי הישרדות, מלכת היופי במיל' והשורדת בדימוס טיטי איינאו.

מקורב לגולן אמר אתמול כי "רוסלנה מנסה להרחיק את יאן ממשפחתו ומחבריו כדי לסגור חשבון עם אייל. הוא לא ייתן לזה לקרות ופנה לבית המשפט".