הערב צעדו חן אמסלם ומאור זגורי בשביל חופה כאשר נשבעו אמונים והפכו לבעל ואישה כדת וכדין. המאורע הגדול התרחש בכוכב הים בקיסריה מול 600 מוזמנים ביניהם לא מעט ידוענים בתעשייה. על הצד האומנותי של הערב יהיה אמון הזמר ליאור נרקיס שיקפיץ את האורחים.

נועה קירל, אגם רודברג, עוז זהבי, רון אלוף וזוגתו מור חממי, רינת גבאי ובעלה, טום באום, מגע אזרזר, אביב אלוש ואשתו, עמוס תמם ואשתו ועוד רבים וטובים הגיעו לפרגן ולהתקרחן עם נסיכי מרוקו על הרחבה.





אמסלם חוגגת. צילום: אינסטגרם

עוד קודם לכן, רגע לפני שהשניים ישנו סטטוס ויהפכו לזוג נשוי בילתה אמש אמסלם את הלילה האחרון שלה כרווקה עם שלושת החברות הטובות שלה במלון הבוטיק אלמא שבזיכרון יעקב. הבנות סעדו ארוחת שף מפנקת, נרגעו בבריכת המלון בטן גב מול נוף עוצר נשימה והטעינו מצברים לקראת הערב הגדול. כעת נמצאת השחקנית בהכנות האחרונות שלה ככלה.

כזכור, הזוג המלכותי הכיר בצילומים לסדרה "זגורי אימפריה", מאור היה חלק מכותבי הסדרה וגם ביים וחן כיכבה בתפקיד אבישג. לפני שהתארסו בחודש אפריל האחרון, הם עברו פרידה, אבל הבינו מהר מאוד שהם לא יכולים לחיות אחד בלי השנייה. כיאה למרוקאים גאים, לא ויתרו גם על טקס חינה מסורתי ומושקע במיוחד שהתקיים לפני שלושה שבועות עם כ250 אורחים. האירוע השמח התרחש במרכז הכנסים האירועים לאגו בראשון לציון והלילה החגיגה צפויה פי כמה וכמה יותר מטורפת. שיהיה במזל.

שמחה גדולה הלילה!!!!! (צילום: אינסטגרם)
שמחה גדולה הלילה!!!!! (צילום: אינסטגרם)

הלילה האחרון כרווקה. חן אמסלם וחברות (צילום: אינסטגרם)
הלילה האחרון כרווקה. חן אמסלם וחברות (צילום: אינסטגרם)

בקרוב יהפכו למאור וחן זגורי. (צילום: עומרי שפירא)
בקרוב יהפכו למאור וחן זגורי. (צילום: עומרי שפירא)