שמונה חודשים אחרי שפתח את המסעדה "ג'ונתן פוד קלאב" השף הנודע יונתן רושפלד יסגור את את הפעילות של המסעדה עוד השבוע. המסעדה נפתחה כידוע במיקום של המסעדה הקודמת של רושפלד "הרברט סמואל" אותה הוא סגר לפני שנתיים וחזר אליה שוב לפתיחת המסעדה החדשה. רושפלד אומנם חזר לאותו חלל אך לא יכל להשתמש באותו השם למסעדה ושינה את שמה לג'ונתן פוד קלאב. במקביל גם שינה את הקונספט של המסעדה הקודמת לאינטימית וייחודית.

תקופה לא פשוטה עוברת על השף שלא רק סגר מסעדה חדשה תוך זמן כה קצר, אלא אף סיים את דרכו בתוכנית הריאלטי "מאסטר שף" אחרי שבע עונות כשלנעליו נכנס השף הנודע ישראל אהרוני. זאת לא המסעדה הראשונה שסוגר השף שנחשב לאחד המובילים בתחום אך במקביל הוא מתפתח יחד עם שותפיו ברשת האוכל ההודי המהיר "קפטן קארי" שמונה כיום שני סניפים בשרונה מרקט ודיזינגוף סנטר בתל אביב והשותפים שוקלים להתרחב לפתיחת סניפים נוספים בלוקיישנים מעבר לים. אתרים דתיים דיווחו בשמחה על סגירת המסעדה הלא כשרה וניצלו את הבמה להזכיר כי השף המדובר תקף את המגזר החרדי כשאמר בראיון שכספו הולך לדוסים שלא עובדים , וכעת הוא סוגר את עסקיו.

סוגר עוד מסעדה. יונתן רושפלד ומאור אלוני (צילום: אורטל בן יוסף)
סוגר עוד מסעדה. יונתן רושפלד ומאור אלוני (צילום: אורטל בן יוסף)

השף יונתן רושפלד מסר בתגובה:
"מאוד אהבתי לבשל בחלל שלי עבור מי שבא לסעוד ולהתנסות יחד איתי בשילובי טעמים מעניינים. אבל טעמים זה לא מספיק והעלויות התפעוליות הן גבוהות ליצירת אוכל שכזה. בעולם הדיגיטלי המהיר ניתן לעשות גם אוכל טעים כפי שיצרתי בקפטן קארי. כשהייתי בדנמרק השבוע וביליתי שם הרגשתי שיש שני קצוות בעולם הזה: אוכל אינטימי ומולו אוכל quick casual שאינו דורש את המגע שדורש הבישול האינטימי. אני מחפש כמו כל אמן את המקום האינטימי הזה לבשל עבור הסועדים שלי".



המחליף שלו במאסטר שף. ישראל אהרוני. (צילום: חיים יוסף)
המחליף שלו במאסטר שף. ישראל אהרוני. (צילום: חיים יוסף)

 

ממשיך אל עבר היעד הבא "קפטן קארי"  .עם אופיר אורן (צילום: יח"צ)
ממשיך אל עבר היעד הבא "קפטן קארי" .עם אופיר אורן (צילום: יח"צ)