בצעד אמיץ, בגיל 33 דודו כהן מעפולה המוכר בזכות השתתפותו בראליטי "האח הגדול" ו"גולסטאר" חושף את עצמו פעם נוספת מול המצלמה ויוצא מהארון. אחרי שנה קשה במהלכה איבד את אימו סולי שחלתה בסרטן, כהן החליט להוריד את המסכות ולהפסיק עם המשחקים ומבהיר את נטיותיו המיניות לגברים  בתוכנית טלוויזיה חדשה של קשת שתקרא "הקופסא" ותשודר הערב.


מלא אור. דודו כהן (צילום: אור גפן)
מלא אור. דודו כהן (צילום: אור גפן)


כהן עושה זאת לא רק מול כל המדינה אלא בשיחה אישית ומתועדת עם אביו. "הגיע הזמן שאני אהיה מי שאני באמת, לחיות בשקר זה לא כיף לאף בן אדם אז הגיע הזמן והגיע הרגע". עוד אמר: "אני עובר את החצי שנה הכי מאושרת בחיים שלי, אתה בתור אבא האמנת שתהיה ככה גאה בבן שלך?" ואביו השיב לו :"אלוף".

המשיך דודו ואמר "אתה מכיר את כל החברים שלי, את ברק כמה אתה אוהב?" (כשהוא מתכוון לברק אדרי חברו לאח הגדול שדיבר בחופשיות בריאלטי על נטיותיו המיניות) אביו השיב:" תותח, גבר בן גבר" המשיך דודו:"אתה זוכר פעם שהייתי בשכונה והיו אומרים לי 'לך לך יא הומו', אתה זוכר?" השיב אביו: "אני לא שמעתי כי אם הייתי שומע הייתי שובר את הרגלים של האנשים" משיב לו דודו: "למה זה קללה? זה לא קללה, איך אתה אמרת ברק שהוא הומו הוא יותר מגבר".

נפש חופשיה (צילום: יח"צ)
נפש חופשיה (צילום: יח"צ)