הזוג המלכותי של בית "האח הגדול" אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי מנהלים כבר כמעט שנה זוגיות יציבה ולאחרונה אף עברו לחלוק קורת גג משותפת. השניים התאהבו מול המצלמות בבית הסגור ואוחנה לא רק יצא כמנצח העונה אלא גם זכה באהבה גדולה. למרות הקשר ההדוק, מסתבר שיש לא מעט ממעריציו של אוחנה שלא מאמינים בקשר של השניים ובטוהר המידות של אשכנזי לגביי הזוגיות ולא בוחלים בביקורות על אשכנזי.

הכל התחיל בחודש שעבר כשנפוצו שמועות על פרידה לאחר שמעריצי אוחנה שעוקבים בשקיקה אחר הרשתות החברתיות של השניים ראו כי אוחנה נסע לאומן שבאוקריאנה לבדו בעוד אשכנזי נותרה לחגוג את החגים בישראל והדבר הוביל למסע שמועות על פרידה שלא הייתה. כעת החליט אוחנה לצאת גם נגד מעריציו ונגד כל מי שמעז לפגוע בשמה הטוב של בחירת ליבו ובפוסט נוקב שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו מסר שמעיין היא הדבר הכי טוב שקרה לו.



"בזמן האחרון אני שומע על המון תגובות באינסטגרם שמפנות ביקורת שלילית כלפי האישה שלי, שומע שרצות כל הזמן שמועות על הזוגיות שלי. אנשים שממציאים או מגלגלים הלאה שקרים בלי שיש להם מושג. בדרך כלל אני מחליק את העניין הזה מכיוון שאני מבין את מחיר החשיפה אבל כשזה נוגע לאישה שלי ומפריע לה במהלך היום כי גם לה יש רגשות ומשפחה אני כבר לא יכול לדפדף את זה בקלות". יוצא להגנתה של אשכנזי.

"זה שהכרנו בתכנית ריאליטי ובחרנו בזמן נתון להיחשף לא מקנה לאף אחד את הזכות להתערב או להשתלח או להתיימר להכיר אותנו ולהחליט מה טוב בשבילנו. הדבר המכעיס מכל זה אנשים שכביכול טוענים שזה מאהבה כלפיי. אז לכולכם שם, גם לעכברים חסרי הפנים והשם שמתחבאים מאחורי המקלדת אני רוצה להגיד שמעיין היא הדבר הכי טוב שקרה לי באח הגדול ובחיים בכלל וכל מי שחורה לו העניין או יש לו בעיה שיתעסק בעצמו ויתקדם בחיים שלו".


מאוהבים מתמיד. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: אינסטגרם)
מאוהבים מתמיד. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: אינסטגרם)