ניקול ראדימן כיכבה אתמול (שלישי) בכל המהדורות והכותרות לאחר שתפסה בעדשות המצלמה כשהיא נותנת כ-2000 שקלים לאחת מהמפגינות במחאת הנכים מול בית ראש הממשלה בירושלים. ראדימן שידועה בלארג'יות האינסופית שלה ניסתה לעזור כששמעה על הקצבה הנמוכה ממנה נאלצים לחיות הנכים.

מה שהתחיל כמעשה טוב נגמר בביקורת קשה ומתחושת השפלה של המפגינה חנה עקיבא שקיבלה את שטרות הכסף מראידמן. בראיון ל"חי בלילה" אמרה אותה מפגינה "זה היה רגע משפיל שמבחינתי לא עוזר לי". ראדימן הפגועה לא הצליחה לשתוק והעלתה פוסט ארוך לאינסטגרם על הדברים שהיא חשה בעקבות דבריה של אותה מפגינה.

רגע של כוונה טובה. (צילום: דיקלה אהרון)
רגע של כוונה טובה. (צילום: דיקלה אהרון)


פגועה. ניקול ראידמן (צילום: יח"צ)
פגועה. ניקול ראידמן (צילום: יח"צ)

"חנה יקירה, ראשית כל ליבי איתך, איך זה שאת מתראיינת בכל כלי תקשורת במהלך היום ואומרת שכספי עזר לך לפחות לרגע ו......ומה קורה בלילה, כשאת אומרת שאני השפלתי אותך? איפה האמת? למה? את פתחת לי את ליבך ונסיתי לעזור לך באותו רגע! למה? למה? פתאום שינית את דעתך? יכול להיות שהחיבוק שלך לא היה אמיתי? אני מרגישה שניסיתי לעזור ומכל הלב ופשוט קיבלתי יריקה בפרצוף. אני ובעלי תורמים המון ובסתר לנזקקים, לחיילים, לילדים חולים, לעמותות, לקרנות וארגונים, לרבנים, לכל אחד שזקוק לעזרה ובאפשרותנו לעזור" כתבה.

"בחיים באף מקום לעולם לא דיברתי ולא הזכרתי את התרומות שלי ושל מיכאל. תמיד אני עושה את הדברים הפילנטרופים שלי בסתר כי אחרת אין בזה ברכה. אבל אלוהים ישמור אישה שיושבת על כיסא גלגלים ומספרת לי שעברה אירוע מוחי, שהיא אמא לחיילת ושאין לה אפילו כסף למוצרי היגיינה בסיסיים כי היא לא יכולה לקנות אותם כי אין לה כסף תגידו לי, מי, מי, מכם לא היה מכניס יד לכיס ושולף את כל מה שיש שם? מי? רק אנשים אגואיסטיים"

תורמים הרבה. ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אמיר מאירי)
תורמים הרבה. ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אמיר מאירי)

"וחנה יקירה, אני לא מבינה מה קרה לך אחרי שהתראיינת לכל כלי תקשורת וב״חיי בלילה״ החלטת לשנות את דעתך, אני לא מבינה ובשביל מה ביקשת את הטלפון שלי אם אני השפלתי אותך? אני רק מקווה שהפתרון לבעיה יגיע במהרה, בכדי לאפשר לכולכם חיים נורמליים ובכבוד. שלא תצטרכו להפגין ושאני לא ארגיש צורך לשלוף מהכיס, שהחיים שלכם, אנשים נכבדים, גם ככה לא פשוטים יהפכו במהרה לנורמטיביים".