פרשת הארי וינשטיין ממשיכה להסעיר את כל מדורי הבידור ברחבי העולם. לא רק גל גדות נעמדה לצידן של שלל הכוכבות ההוליוודיות שהוטרדו על ידי המפיק הנודע כשצייצה "בריונות והטרדה מינית אינן מקובלות". כעת גם השחקנית הישראלית השנייה המצליחה בניכר, איילת זורר שיתפה בסיפור אישי שלה מתחילת דרכה בתעשייה ההוליוודית וחשפה כי התפקיד הראשון שהוצע לה בעיר הסרטים כלל פורנו רך ועירום, תפקיד לו סירבה בתוקף.

מוסר השכל. איילת זורר (צילום: רפי דלויה)
מוסר השכל. איילת זורר (צילום: רפי דלויה)

כוכבת "איש הפלדה" ו"בן חור" העלתה בחשבון האינסטגרם את שער מגזין הניו יורק טיימס עליו התנוססה תמונתו של המפיק המטריד ולצד זה כתבה את סיפור תחילת דרכה בהוליווד ומה נאלצה לעבור. זורר שיתפה שהיא הגיעה לניו יורק כשחקנית צעירה בתקווה כמובן להפוך לשחקנית במה גדולה.



זורר סיפרה כי בתחילת דרכה הוזמנה לפגישה בלוס אנג'לס עם המנהלת שלה שהודיעה לה בשמחה על תפקיד שקיבלה בסרט, אך הוסיפה כי יש הוא כולל פורנו רך שמעורב בו תוכן מיני ועירום וכי זו הדרך שתעזור לה להיכנס לתעשייה במהרה. כשזורר סירבה לעבודה, איימה המנהלת כי היא עושה טעות וייקח לה לפחות עשר שנים בשביל להצליח בתעשייה ההוליוודית.


 

A post shared by Ayelet Zurer (@ayeletzurer) on


השחקנית ההמומה כתבה כי היא לא נכנעה להפצרותיה של המנהלת ועזבה את המקום וחזרה לביתה. עשר שנים מאוחר יותר היא קיבלה תפקיד בסרטו של סטיבן שפילברג, הסרט ההוליוודי מינכן ב-2005 ומשם הדרך רק נסללה והוכיחה שלמרות שעברו באמת עשר שנים, היא עשתה זאת בדרך הנכונה.

זורר לא הזכירה את מקרה ווינשטיין אך דיברה על נשים שמוצאות את עצמן נאלצות לעשות תפקידים מיניים בשביל להתקדם בזירה ההוליוודית, מה שלכל הדעות גם סוג של הטרדה מינית. את הפוסט המרגש היא חותמת בציטוט: "לפעמים טורפים עוזרים ליצור טורפים אחרים שאינם נראים כמו טורפים בכלל אבל הם חלק בשרשרת המזון.