לכל מי שפספס את הידיעה המרעישה של אתמול, אביב גפן ואייל גולן,האויבים הגדולים בתעשייה חוברים לתוכנית ריאליטי מוזיקלית חדשה בזכיינית קשת שצפויה לעלות במהלך השנה הבאה בערוץ 12 כשיתחרו זה בזה כמפיקים מוזיקליים. הבחירה בשני הזמרים שנמצאים בקצוות שונים של הז'אנר המוזיקלי להוביל תוכנית חדשה, טומנת בתוכה מספר אסטרטגיות ברורות. הריאליטי החדש והמקורי עשוי לתת פייט לזכיינית רשת שאוחזת בשני פורמטים מובילים של ריאליטי מוזיקלי בינלאומי "דה וויס" ו"אקס פקטור".

מה יהיה? אייל גולן ואביב גפן (צילום: אינסטגרם)
מה יהיה? אייל גולן ואביב גפן (צילום: אינסטגרם)

הליהוק המסקרן של שתי הצ'ילבות שמזה שנים מנהלים מלחמה תקשורתית הוא ללא ספק חלק מאסטרטגיה של הזכיינית. רק לאחרונה התראיינו שני ענקי המוזיקה בגופי תקשורת שונים התבטאו זה כנגד זה וחבטו אחד בשנייה, כעת מסתבר שזה בסך הכל חלק ממהלך מתוכנן בקפידה במסגרת פרומו לתוכנית החדשה. עד כה השנאה בין השניים הרגישה לרובנו אותנטית עכשיו כשמדובר כחלק מאסטרטגיה לקידום תכנית משותפת שלהם, מד האמינות ירד פלאים.


הפרישה של גפן: אחרי ארבע עונות בהם שימש מנטור הכי בולט בדה וויס, אביב גפן נוטש את כיסא המנטור עוזב את הזכיינית רשת ועובר למתחרה. קשת עשו מהלך חכם של מחטף אחד השחקנים המובילים של המתחרה.

מנגד, אי אפשר גם שלא להתעכב בקאמבק הטלוויזיוני של אייל גולן לפריים טיים בזכיינית קשת שלקחה סיכון כשליהקה את אחד הזמרים המובילים בז'אנר הים תיכוני אך יחד עם זאת גם השנויים במחלוקת לאור פרשיית המיסים והקטינות שהסעירה את המדינה. מאז הפרשייה, כאמור, הזמר הוריד פרופיל בכל מה שקשור לפריים טיים ומסך הטלוויזיה, בין אם מבחירה ובין אם מחשש של גופי תקשורת לתת לו את הבמה, והשחיז את ניסיונו בערוץ נישתי, ערוץ המוזיקה בעל נתוני רייטינג נמוכים ב"אייל גולן קורא לך". כעת הוא חוזר לקדמת הבמה.

קאמבק. אייל גולן (צילום צ'ינו)
קאמבק. אייל גולן (צילום צ'ינו)

אז אם כבר צ'ילבות, המלחמה האמיתית שמתרחשת היא לא בין אייל גולן ואביב גפן, וגם לא בין הזכייניות רשת וקשת שמנהלות מאבק גלוי בזירה הטלוויזיוניות, אלא בין צמד האקסים אייל גולן ורוסלנה רודינה. וודאי אתם תוהים איך מצאנו דרך לשלב גם פה את האקסית רודינה, אז נזכיר כי גולן מלוהק לתוכנית ריאליטי בזכיינית קשת והאקסית הטרייה זוכה לבמה בזכיינית המתחרה רשת. זאת לאחר שבלטה בריאליטי הישרדות כמתחרה, וכיום היא משתתפת בעונה החדשה של השעשועון "הטוב מכולם".