יוסי עבדו שהשתתף בעונה החמישית של המירוץ למיליון, לקח חלק בתחילת השבוע גם בריאלטי הזוגות "דייט ראשון" והתגובות הקשות מיהרו להגיע ועבדו קיבל למעלה מ-600 הודעות נאצה לחשבון הפייסבוק שלו כמו: " אתה בכלל גיי אתה צריך את הצד השני, אתה מבייש את הקהילה הגאה שאתה לא יוצא מהארון, הומו ברמות קשות, מנשנש כריות, מה זה המתחנגל הזה צא מהארון שאתה חי בו, חי בהכחשה ועושה נזק עצום לקהילה הגאה, בדוק הוא עושה דראג בסתר. מי זה המוזר הזה הוא מטפל באנשים הוא צריך להיות בעצמו מטופל."

עבדו לא נותר אדיש והעלה פוסט שזכה למאות לייקים ותגובות בו סיכם שלמרות הטוקבקים ההרסניים הוא בחר להיות הוא."אני גברי, אני נשי, אני רציני , אני שטוטניק, אבל בעיקר אוהב להיות אני ולאפשר לאחרים להיות מי שהם".



ל- TMI הוא מסר:

"כתבתי את הפוסט כדי לתת אמירה. לפני המון שנים קיבלתי החלטה להיות אני, ואני כמו כולם רוצה להיות נאהב והפער בין מה שתופסים ממך למה שאתה באמת זה האותנטיות של כל אחד. המסר הוא אני מי שאני והסכמתי להיות אני. ואני מקבל את הביקורת והתגובות אפילו המרושעות, בואו, אני לא עיוור אני יודע איפה אני חי. ואני יודע שאני נראה מוזר ואאוטסיידר ואני יודע שיש לי גם בגדים גבריים וגם נשיים. אבל אני לא גיי אני סטרייט

לא נעים (צילום מסך)
לא נעים (צילום מסך)

זאת פעם ראשונה שאתה נתקל בתגובות כאלה?

"זאת לא פעם ראשונה שאני נתקל בכזה דבר גם במירוץ למליון היו אינספור תגובות מרושעות על הנטייה המינית שלי ואפילו יותר. אני יודע שיש לי שפת דיבור ושפת גוף שונים ואנשים קופצים למסקנות בפזיזות ושופטים. ".

אתה מצטער שהשתתפת בריאלטי לאור התגובות?

אני לא מצטער לרגע , גם אנשים שנראים מוזרים ראויים לאהבה ולצערי הרב היד קלה על המקדלת ואנשים שופטים אותך בדקה מבלי להכיר אותך. אני לא מתנצל אלא מעביר אמירה חברתית. אני מי שאני ושלם לגמרי עם מי שאני. תפסיקו לשפוט תיהיו אותנטים לעצמכם, אל תמחקו את האישות שלכם תמורת שום נורמטיביות. אני מוזר ושטותניק ויש לי שפת גוף מוזרה או מיוחדת וזה בסדר תתנו במה לביטוי העצמי. רוב האנשים מוחקים את עצמם בשביל להיות בנורמה. אני בחרת בדרך שלי".