האקסית של השורד אמיר פחר, אופל ענבר שגילתה יחד עם כל המדינה על המסך הגדול שהאקס שלה הוא מוסלמי, סופסוף שוברת שתיקה לאחר שבפוסט עצוב שפרסם פחר ברשתות החברתיות הוא סיפר שנפרד מבת הזוג, לאחר שזו קיבלה הודעה קשה מאביה בעקבות החשיפה המרעישה שלו בהישרדות.

"ההודעה הזו שקיבלת מאבא שלך גרמה לי לוותר עלייך ועל החיים שחלמנו שיהיו לנו. נפרדתי ממך בכאב גדול" כך בחר פחר לסיים מערכת יחסים בת חצי שנה.

אופל שמרה על שתיקה אבל אחרי שכיכבה לא מעט בכותרות וזכתה לחשיפה של חייה הפרטיים מבלי שהשתתפה בריאלטי החליטה האקסית הטרייה לשתף את העולם בתחושותיה כלפי פחר בפוסט ארוך ומסכם וכך כתבה: "בשבועיים האחרונים כל המדינה נחשפה לחיים האישיים שלי. החשיפה הזאת לא הגיעה מהצד שלי ועד עכשיו הקול שלי או הדעה שלי לא הושמעו. היו כמובן כל מיני תגובות, חיוביות ושליליות, וגם כאלו שמאוד התרגשו מהפוסט המדובר שהאקס שלי העלה ונראה כמחווה רומנטית. אך מה שחלקכם לא יודעים או מבינים הוא שהפוסט הזה נכתב בשביל פרסום ויצירת באז. מה שאף אחד לא יודע הוא שהפוסט הזה אפילו לא נכתב ע״י אמיר, אלא ניסחו לו אותו. קצת פחות רומנטי, לא?"



"אני מגדירה את עצמי כבחורה עצמאית שהולכת עם הדעות והרצונות שלה עד הסוף, אף פעם לא נותנת לדעות של אחרים להשפיע עליי. הקשבתי רק לעצמי והעדפתי להתעלם אפילו מהדעה של הוריי. חשוב לי להדגיש שההורים שלי לא הפרידו בינינו, אני נלחמתי עד הסוף והייתי ממשיכה להילחם אם הבן אדם שמולי היה שווה את המלחמה הזאת, אבל זאת לא הסיטואציה. אמיר בחר להיפרד ממני ולשתף בכך את כל המדינה, האם זה בן אדם שאוהב באמת מכל הלב?

אמיר דאג לציין שהמשפחה שלי לא קיבלה אותו, אבל שכח לציין שגם המשפחה שלו לא קיבלה את המצב. לא אשקר שהייתי מאוד רוצה שכל הדתות יוכלו לחיות יחדיו באושר ועושר ולא יהיו מלחמות, אבל זאת לא המציאות במדינה שלנו ואי אפשר להתכחש לזה. זוגיות מעורבת כנראה תתפתח לזוגיות לא בריאה, ושוב, זה דבר שאינו בשליטתנו. אשמח שתקראו את הפרספקטיבה שלי ותבינו את הדברים כמו שהם. בסופו של דבר, כנראה שללכת עם הלב זאת לא תמיד הבחירה הנכונה, ״אהבה עיוורת״ כמו שאומרים. לפעמים צריך לדעת להקשיב לאנשים שאנחנו באמת חשובים להם, ולבצע החלטות נכונות גם אם הן קשות בהתחלה. אני יודעת שאמיר דואג להציג אותי בתקשורת בתור ״קורבן״, אז חשוב לי להדגיש שקורבן אני לא. אני חזקה, בטוחה בעצמי ובהחלטות שלי ויודעת מה אני רוצה." סיכמה ענבר.