גירושים הם תמיד הליך קשה לשני הצדדים, במיוחד כשמדורי הבידור מדווחים על כל פיפס לציבור הקוראים, אבל נראה שלצד הקושי ברמה האישית, מגישת גיא פינס נמצאת בתקופה של פריחה בקריירה. דנה גרוצקי עדיין נמצאת בעיצומו של הליך גירושים לא פשוט אבל במקביל היא מפתחת את הקריירה שלה וזוכה לבמה חדשה.

המנחה האהובה נבחרה להגיש פינה קבועה בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת שתשודר מדי בוקר החל מפיצול הערוצים בתחילת נובמבר שתשודר מראשון עד רביעי. לטובת הפינה תאלץ המגישה לצאת בכל בוקר בחמש וחצי מבית הוריה ביבנה, שם היא מתגוררת מאז הפרידה מבעלה, ולהגיע לאולפנים של התוכנית בשעות הבוקר המוקדמות.

עסוקה ומצליחה. דנה גרוצקי (צילום: אביב חופי)
עסוקה ומצליחה. דנה גרוצקי (צילום: אביב חופי)


למרות המרחק מתכננת גרוצקי להישאר ביבנה בבית הוריה בזמן הקרוב כדי שיוכלו לשמור על בתה בת ה-3 בעודה עושה את עבודתה החדשה. בסוף השבוע האחרון התייצבה גרוצקי כדי לסמן וי על עוד הישג כשנבחרה לשמש שגרירה של מותג האיפור הצרפתי בורז'ואה. במסגרת שיתוף הפעולה הצטלמה גרוצקי לסדרת סרטוני הדרכה לרשתות החברתיות שיחשפו את הטרנדים המובילים באיפור. מה שבטוח שתהיה לה צופה קבועה, בתה אלכס בת ה- 3 שאוהבת לאפר ולהתאפר ומגלה סימנים של סטאר קוולטי כבר מגיל צעיר.

שיק
שיק
קצת שיער ויצאנו לדרך
קצת שיער ויצאנו לדרך

צ'יז!
צ'יז!