מי שגר בעיר הגדולה לא יכל שלא להבחין שבשעות הערב, כל כבישי תל אביב נחסמו, הרכבת הושבתה והמונים של אצנים עם טייצים צמודים, חולצות הזעה ומספרים על החזה, התפקדו על קו ההתחלה במירוץ הלילה של תל אביב המתקיים מזה השנה העשירית.

25 אלף איש המתינו בקוצר רוח לשריקת הפתיחה ולמסלול של עשרה קילומטרים, ביניהם גם אחת שרגילה לתחרויות ולרוב גם לנצח. אנה ארונוב התאמנה חודשים למירוץ ופתחה אתמול את העונה, שעות ספורות אחרי שעבר תקרית לא נעימה והייתה מעורבת בתאונת דרכים קטנה. אממה למרות הצפיות הגדולות מעצמה, ארונוב לא צלחה את המירוץ בהצלחה והעלתה פוסט ברשתות מלא באכזבה והלקאה עצמית. ככה נראית ונשמעת אישה חזקה ומצליחה שדורשת מעצמה את המקסימום: "קל לכתוב על ניצחונות. אבל אין לי פוסט ניצחון היום. אז יהיה לי קשה להודות שלא ניהלת את הריצה נכון אתמול. עם כל הניסיון שיש לי, שעשיתי כל טעות של בגינרס, שנשרפתי מהר מידי, שסיימתי מאוד רחוק מהתוצאה הצפויה, שמהחצי השני 5 פעמים עצרתי בראש, 9 התבאסתי על עצמי, 15 פרשתי מריצה, ו-100 פעמים כעסתי שלא סמכתי על התחושה והגזמתי על ההתחלה.


 

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on


אני כן שמחה שרצתי והבנתי איפה אני נמצאת מבחינת הכושר, כן שמחה שלא עצרתי גם כשירדתי לקצב זחילה מרוב ההתחמצנות, כן שמחתי שזאת רק התחרות הראשונה העונה ומכאן אפשר רק לעלות, וכן הייתי צמודה לתוכנית אימונים ורצתי בסך הכל 19.5 קילומטרים אתמול ולא רק עשר. אבל לא כיף לי היום. להפסיד זה באסה, להפסיד לעצמי זה באסה פי מאה. היה מירוץ הכי לא משמח מכל המרוצים שרצתי בחיי. אבל יהיו עוד מלא, ועוד אצליח, ועוד אבכה מרוב אושר. פשוט לא הפעם. הרי אי אפשר כל הזמן להצליח, לפעמים צריך לפול בשביל לקום חזקים יותר. הולכת לעבוד קשה בשביל להתעורר לפוסט ניצחון בתחרות הבאה".

מאוכזבת. אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה)
מאוכזבת. אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה)