השבוע שודר לראשונה פרק הבכורה של "חתונה ממבט ראשון" בזכיינית קשת. בפרק התוודענו לטל כוכבא, עורך דין מחיפה ואחווה סיטבון רואת חשבון במקור מאשדוד כיום מתל אביב. השניים הכירו לראשונה מתחת לחופה מול מצלמות הריאליטי, אהבו מה שראו במבט ראשון והלכו על כל הקופה ונישאו.

הצילומים לתוכנית נערכו לפני מספר חודשים, אבל מה שמצטלם יפה לא בהכרח יפה גם במציאות, אז האם השניים שרדו את הנישואים מחוץ למצלמות? אתם בטוח סקרנים אז אנחנו שמחים לדווח שבמקרה המדובר, כן ובגדול! אתמול אישררו הזוג ברשתות שהם עדיין יחד ומאוהבים, ומקרובים לשניים אפילו אישרו שאחווה אף עברה להתגורר בדירתו של טל בחיפה.


 

A post shared by Tal Kohva (@talkohva) on


כוכבא פרסם ברשתות החברתיות תמונה זוגית מערב החתונה לצד הפוסט המרגש :"אחרי כמעט 24 שעות של טירוף, מלא אהבה ובעיקר חיוך אחד גדול שלא יורד לי מהפנים אני מבקש להודות לכולכם: לחברים המדהימים למשפחה הכי מיוחדת בעולם לעוד הרבה אנשים טובים שפגשתי בדרך והרגישו צורך להגיד לי כמה הם מתרגשים יחד איתי ובעיקר לכם, האנשים שמעולם לא פגשתי. אני לא יודע איך להעביר לכם במילים כמה התרגשתי לקרוא את ההודעות שלכם, אומרים עלינו שאנחנו לא יודעים לפרגן ומספרים כמה אנחנו צרי עין שאוהבים להבליט רק את הרע . התרגשתי לשמוע ממכם שאפשר לשבת מול הטלוויזיה ולהינות לראות אנשים מאושרים ורק לקוות יחד איתם שיהיה להם טוב. ולך אחווה, תמונה אחת שאומרת הכל.. "

לצד שלל התגובות השמחות והמפרגנות הייתה אחת של אחווה אשתו הטרייה: "בעלי מהמם שלי אתה" כשבמקביל שיתפה בחשבון הפרטי שלה תמונה זוגית שלהם מתנשקים והודתה לכל המברכים. לפעמים חלומות מתגשמים.

רומנטי!
רומנטי!