קצת יותר משבועיים חלפו מאז אל עזרא רפאלי הגיחה לעולם, אחות לליב- בתם הבכורה של בר רפאלי ובעלה עדי עזרא. בעוד אמהות רגילות נזכרות בשבועות הראשונים אחרי הלידה ומה שעומד בדמיונם זה גלגל מתנפח, תפרים צורבים, עודפים של שומן, מצבורי חלב בשדיים שמרגישים כמו אבנים, עייפות לא הגיונית ותנועתיות קבועה מהמיטה הזוגית למיטת התינוק, משם למטבח לסטרליזציה של הבקבוקים ובין ההפוגות גם מעט חברים שקופצים לנחם ומתיישבים לך למרגלות המיטה. בזה זה נגמר.

אבל כשאת בעלת נתונים פיזיולוגיים כמו של בר רפאליונראית כאילו לעולם לא היית בהריון, אז גם מן הראוי ששבועיים אחרי הלידה, תקפצי כמו בת 16 בהופעה עם חברות בלי שקיות שחורות מתחת לעיניים. בר רפאלי לקחה אמש ערב חופשי מהמשפחתיות האינטנסיבית, הותירה את אל הפעוטה בביתה עם בעלה יחד עם ליב, ויצאה להיכל מנורה מבטחים לערב שכולו על טהרת בנות ומוזיקה ים תיכונית. רפאלי התייצבה עם שתי חברותיה בניהן דפי זיו בהופעה של הזמר האהוב עליה, עומר אדם ופרקה כל עול עם חברותיה הטובות.

זה ערב בנות! בר רפאלי וחברות (צילום: שרון רביבו)
זה ערב בנות! בר רפאלי וחברות (צילום: שרון רביבו)


אדם אגב רשם שיא כשקיבל מאחורי הקלעים פלטינה כפולה, עם למעלה מ-110 מיליון שימושים דיגיטליים ו-400 מיליון צפיות ביוטיוב. הזמר לעומת זמרים אחרים בתעשייה שלא נזכיר את שמם, אלה שאוהבים להתרברב במהלך ההופעה ולקבל את האלבומים פלטינה על הבמה אל רקע קריאות הקהל, בחר לקבלו בצניעות מאחורי הקלעים.

דאק פייס
דאק פייס

מהפכה של שמחה
מהפכה של שמחה

כבוד! עומר אדם
כבוד! עומר אדם

עם החברה. רומי עפרון
עם החברה. רומי עפרון

אורחת כבוד בקהל. עומר אדם
אורחת כבוד בקהל. עומר אדם