בשורה מעציבה לכל מעריצי מיכל הקטנה- היא הודיעה הבוקר כי היא נאלצת להיפרד מהבמה. כוכבת הילדים שנמצאת בשלבי הריון מתקדמים פורשת מכל פעילות ונכנסת לשמירת הריון. בפוסט שפירסמה מיכל וייצמן חשפה כי לאחר סוף שבוע לא פשוט בבית החולים הוחלט כי עליה לחדול מכל פעילות ולהיות בשמירת הריון עד הלידה הקרבה.

הקטנה הנושאת בבטנה תאומים הודיעה על הפרישה בפוסט מרגש וכתבה: "אחרי מעבר דירה, חזרות, הצגות וסוף שבוע לא פשוט בבית החולים התבשרתי שעליי לעצור מכל פעילות שהיא והתבקשתי להיות בשמירת הריון. מעבר לתחושות הרגילות החששות והפחדים בחודשים קריטיים אלו נאלצתי לבטל גם את ההופעות שלי, אתם כבר הספקתם להכיר אותי ואם יש משהו שאני לא יכולה לעשות זה לעצור ואם יש לי משהו שגורם לי להרגיש חיה הוא להופיע בשבילכם ולראות אתכם בקהל. שני הגוזלים בבטני דורשים קצת מנוחה וחשוב לזכור שזה לא רק אני שמתרוצצת על הבמה. שלכם מיכל הממש כבר לא קטנה".


 

אחרי מעבר דירה, חזרות, הצגות וסוף שבוע לא פשוט בבית החולים, התבשרתי שעליי לעצור מכל פעילות שהי והתבקשתי להיות בשמירה הריון. מעבר לתחושות הרגילות , החששות והפחדים בחודשים קריטיים אלו נאלצתי גם לבטל את ההצגות שלי. אתם כבר הספקתם להכיר אותי ואם יש משהו שאני לא יכולה לעשות הוא ״לעצור״ ואם יש משהו שגורם לי להרגיש חיה הוא להופיע בשבילכם ולראות אתכם בקהל. לחבק כל אחד ואחד מכם אחרי ההופעה זה מה שמעניק לי כוח ושמחה. אך לעת עתה, שני הגוזלים שבבטני, דורשים קצת מנוחה וחשוב לזכור שזה לא רק אני שמתרוצצת על הבמה. אבל מבטיחה שממש בקרוב אנו נפגשים בחנוכה ״במותק הטרול הקסום ״ עם כל החברים מקווה לראות אתכם ושנאיר את העולם באהבה. שלכם, מיכלי, הכבר לא ממש קטנה ; צילום: שרון גניש איפור ושיער: בן רביבו סטיילינג: כפיר כהן הלבשה: לוני וינטאג׳, אפרודיטה @sh

A post shared by מיכל הקטנה - הפרופיל הרשמי (@michalhaktana) on


בקרוב הורים לארבעה. מיכל וניר וייצמן (צילום: רפי דלויה)
בקרוב הורים לארבעה. מיכל וניר וייצמן (צילום: רפי דלויה)