הפרק של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ששודר אתמול הותיר לא מעט צופים זועמים על המנחה רותם סלע, למרות ועל אף שהתנצלה בשידור כי שפטה מתמודד בגלל המראה החיצוני ולא בגלל יכולותיו הווקאליות. אמש שודר האודישן של יוסי פיטוסי בן 40 מפתח תקווה, נהג משאית ביום ודי ג'יי בלילה.

במפגש ההכרות עם המנחים רותם סלע ואסי עזר מאחורי הקלעים זרקה לו המנחה הערה פוגענית שאין לו את המראה הטיפוסי לכבוש את כוכב הבא כשהיא כיוונה למראה שלו, גילו המבוגר (בסך הכל שש שנים מעל גילה של סלע) ועל התעסוקה בחייו. המתמודד הרגיש שהגיע עם אביו לאודישן נעלב עד עמקי נישמתו, מה גם שערער את הביטחון שלו על הבמה.

סלע הבינה במהרה שפליטת הפה שלה עשויה להצטלם רע, ניגשה לבמה רגע לפני שביצע את הנאמבר והתנצלה בפניו. כמובן שאקט ההתנצלות ראוי להערכה אבל למביני עניין ברור כי מדובר בתרגיל מסחטת רייטינג אחרת הוא לא היה משודר. פיטוסי עלה לשיר כשעיניו מלאות בדמעות וריגש בקולו הערב את הצופים.


מתנצלת בשידור. רותם סלע ויוסי פיטוסי (צילום מסך)
מתנצלת בשידור. רותם סלע ויוסי פיטוסי (צילום מסך)

פיטוסי אומנם קיבל את סליחתה של סלע בשידור אבל מסתבר שהצופים לא, והם כתבו טוקבקים נגד המנחה בדרישה לפטרה. אחת העוקבות בעמוד הפייסבוק של התוכנית כתבה: "מה שעשתה רותם סלע לפני עלייתו לבמה, פשוט מעשה שפל ומביש, נכון שהיא התנצלה, אבל זה היה מגעיל להוריד למתמודד את הביטחון לפני עלייתו לבמה". גולשת אחרת כתבה: "היא הראתה בדיוק מי היא ואת דעתה הוא בא לנסות הוא בא עם קול וקסם שלו, מנחים כמו רותם פוגעניים מול מצלמות הייתי רק מעיפה, הפגיעה שלו הייתה מוצדקת, היא ייבשה אותו מול מצלמות מול טלוויזיה מקווה שתיקחו אחריות ותעיפו אותה המקרה שווה תביעה רצינית זה צולם ושודר".

זה לא הפסיק כאן והיו עוד גולשים שכתבו: "מקווה שתחליפו מנחים מהר קשה מאוד לראות את התכנית בגללם", "ניחוח גזעני עלה מכל ההיערות של רותם", "גם רותם סלע הנמוכה עם העיניים הבולטות לא נראית כמו דוגמנית", "רותםםםםם.תהיה יפה ותשתקי! בחורה טיפשהההה", "המנחים ההזויים האלו יצאו בזול".

טרם נמסרה תגובתה של קשת ו/או רותם סלע
מקווים שיהיה לו המשך בתוכנית
מקווים שיהיה לו המשך בתוכנית