כדורגלן העבר איציק זוהר עזב את ישראל בעקבות, לכאורה, חובות כבדים, כך דווח הערב (שני) ב"החדשות", זאת לאחר שגורש מדירתו לאחר שלא שילם שכר דירה. מלבד זאת, נאמר בדיווח שזוהר חייב לעיריית גבעתיים וכן לשאר הגופים לרשות המים וחברת החשמל כספים.

ככל הנראה, השחקן חייב לעיריית גבעתיים, וכן לשאר הגופים הבירוקרטיים (חברת החשמל בין היתר) כספים רבים, מה שהביא לכך שרכבו עוקל על ידי חברת השכרה, זאת שהסתבך במתן צ'קים לפיקדונות ללא כיסוי.

 

איציק זוהר וחברתו. צילום: שוקה כהן
איציק זוהר וחברתו. צילום: שוקה כהן



יש לציין כי במהלך עשרת הימים האחרונים כדורגלן העבר, שכיכב במדי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, לא היה פעיל כלל ברשתות החברתיות. עם זאת, מדיווחים סותרים עולה כי הוא נסע לחברתו באיטליה, בצעד שאין לו קשר לחובות כלכליים. 


זוהר מצידו, אמר מיד אחרי הפרסום למקורביו, בדברים שצוטטו באתר ספורט1, כי: "בגיל 50 נוצרה לי הזדמנות עסקית נדירה בחו"ל ולא יכולתי שלא לנסות אותה. אני מודע לכל השמועות והרחשים שקשורים בי, אבל זה ממש לא מעניין אותי. זוהי מדינה שלא מפסיקה לרכל. אני לא מתרגש מהדברים. לא הייתה כל בעיה עם הרכב שעליו נסעתי, החזרתי אותו לבעליו, אין שום בעיה עם הדירה שבה גרתי ואין לי שום חובות. גם ככה קשה לי בלי הילדים שלי, אז עכשיו גם כל השמועות האלה. זוהי מדינה אוכלת יושביה. מחפשים רק את הריכולים וכמה רוע יוצא מהאנשים".

בתוך כך, אביבי זוהר, אחיו של איציק, טען בערוץ 12 כי "אין לו שום חובות והסתבכויות, הוא מנסה לעבוד על עסקים פרטיים שלו בחו"ל. הוא נסע לתקופת זמן לנסות את מזלו, כמו שאומרים. הוא קצת התעייף מהשמועות והדיבורים סביבו. זה איציק, כשהוא מחליט לעשות משהו הוא עושה את זה בצורה החלטית. יש לו עסק חדש שהוא רוצה לפתוח, משהו שקשור לסטרימרים של טלוויזיות".

הוא הוסיף כי "אני לא יודע מה הוא אמר לאופירה אסייג. זה לא משהו שהוא תכנן תקופה ארוכה, אלא החליט את זה בזמן האחרון. אני אומר ככה בינינו, שרק אני ואתה שומעים, שהוא גם קצת התעייף מכל הטררם שקורה סביבו בארץ. הוא התעייף מלהיות איציק זוהר, אני אומר את זה על דעת עצמי. הוא צריך את השקט שמעבר לים, ואני מאחל לו בהצלחה. היה ברור לנו שהשמועות ירוצו ושיחשבו שזה קשור לחובות".