יש רכילויות שקשה לשמוע, לעיתים גם קשה להאמין, אבל יש סיפורים שלא יכולים לצאת החוצה כי הם פוגעים בבני המשפחה והסביבה של אותו מושא הכתבה, על לא עוול בכפם. לכן נישאר בגזרת "האייטם האנונימי" מבלי לחשוף פרטים מזהים של אף אחד מהצדדים, בתקווה שאותה עוקבת הדוקה של TMI תיחשף לידיעה ואולי תשקול שוב את צעדיה.

אז מי היא אותה דוגמנית ישראלית מפורסמת שחיה על חשבון ספונסר, שוגר דדי, איש עסקים עשיר מאוד העוסק בנדל"ן ומתגורר בניכר- עם משפחתו. על פניו אותו אדם מנהל חיי נישואים באושר ובעושר רב עם ילדיהם המשותפים אבל בגיחות הקצרות שלו לארץ במסגרת עסקים הוא מתנחם בזרועותיה של אותה דוגמנית ישראלית מפורסמת.

הכוכבת, לא רק שמנהלת קשר רומנטי עם הגבר המבוגר ממנה ב- 25 שנה, אלא כבר למעלה משנה היא גם מתגוררת בדירה שבבעלותו וחיה על חשבונו כיד הברון. עוד נדווח שלפני מספר חודשים גילינו שאותה דוגמנית החלה לנהל במקביל קשר רומנטי עם גבר ישראלי, כי כנראה שנמאס לה להיות על תקן הפילגש, וכשרצינו לפרסם את הבשורה המשמחת על הזוגיות החדשה, נתקלנו בהכחשות גורפות ובדרישות כי פרסום הידיעה על הזוגיות החדשה תפגע במערכת היחסים שלה עם אותו איש עסקים נשוי שבעקבותיו גם יפסיק לה את המימון החודשי.


שוגר דדי (אילוסטרציה)
שוגר דדי (אילוסטרציה)