עזבו לרגע את הסכסוך המתוקשר שלו עם ילדיו. הניחו בצד את הרפש שמשוגר בינו לבין גרושתו אביבה. תתעלמו מגזר הדין שבו נשלל רישיונו בשל נהיגה תחת השפעת קנאביס. תתמקדו, רק לזמן קצר, בעיקר: שימי תבורי מציין ארבעה עשורים של קריירה מאז אלבומו הראשון. מרוב כותרות במדורי הרכילות בשנים האחרונות כמעט שכחנו את השירים. "עוד סיפור אחד של אהבה", "אל תשליכני לעת זקנה", "לילה בלי כוכב" ועוד אין ספור להיטים שנכנסו לפנתיאון הזמר המזרחי. גם לפרשות ולחיים האישיים נגיע, אבל קודם מוזיקה.

שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)
שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)

ביום שישי תתפרסם כתבה על חייו של תבורי (64) בעיתון "מעריב סופהשבוע" שם הוא מספר על חייו מתחילת הקריירה. "למעשה התפרסמתי לראשונה כבר בגיל 20", הוא נזכר. "זה היה עם השיר ‘הלנה', שהפך ללהיט. הקסטות שלי כיכבו בכל התחנות המרכזיות בארץ. הייתי מקליט שירים טובים, אבל למצעדים ברדיו הם לא היו נכנסים, ולא עזר לי כלום. הייתי נלחם ביחד עם האמרגן שלי אשר ראובני".



בחודש האחרון ציינו 30 שנה למותו של זהר ארגוב, שהיה חבר קרוב של תבורי וחייב לו בין היתר את הצלחתו, אך תבורי מצידו זוקף את הצלחתו לעוזי חיטמן שכתב לו יותר מ- 40 להיטים". לאחר הצלחה ענקית, בה הרוויח הרבה כסף ההצלחה הובילה למשבר, דבר שגרם לתבורי לבזבז את כספו, בין היתר בהימורים.

שימי תבורי ועוזי חיטמן (צילום מסך)
שימי תבורי ועוזי חיטמן (צילום מסך)

היום המצב הכלכלי של תבורי ואשתו יהודית באומן לא מזהיר, "אנחנו לא במצב כלכלי פשוט, אבל לא מסוגלים לבקש עזרה מאף אחד. יש לי חובות בבנק" אומרת באומן, שהצטרפה לריאיון. בין שיחות על הבן המפורסם בן אל, והקרב המפורסם עם גרושתו ואמו של בן אל אביבה, תבורי מנצל את ההזדמנות להודות לא מאוהב בתקשורת, למרות שהיא מה שגרמה לו ולבנו להתפרסם.

תבורי נפגע מאמצי התקשורת לא פעם "כולם שקרנים, כולם כותבים שקרים ומחפשים כותרות מפוצצות ורעות על חשבוני". גם באומן הוסיפה ואמרה :"מה לא כתבו עלי, שעשיתי כישופים על שימי, שאני איתו בגלל הכסף, עשו לי רצח אופי. חייבים להמשיך לחייך, לפחות כלפי חוץ. תעשה את עצמך שמח גם כאשר אתה לא. למרבית האנשים יש לב טוב וכוונות טובות. בחתונה האחרונה שהייתי פגשתי את אייל גולן והוא לחש לי באוזן: ‘יהודית, שימי זין על כולם', ונתן לי נשיקה".

הכתבה המלאה מחר ב"מעריב סופהשבוע"

שימי ויהודית באומן (צילום: אריאל בשור)
שימי ויהודית באומן (צילום: אריאל בשור)