והנה חלפו להם שלוש שנים במהירות האור, רק לפני רגע נערכה מסיבת הברית של יאן גולן שם השיקו אותו ההורים הגאים את הבייבי שלהם לראשונה וכבר הוא חוגג יום הולדת 3, רק שהפעם החגיגות עם האבא והחגיגות עם האמא הם לגמרי בנפרד.



5659101463001

אחרי שרוסלנה רודינה חגגה ליאן בשבוע שעבר יום הולדת בגן עם עוגה מעוצבת בסגנון ג'ונגל ואריה ועוגה בעיצוב של פיל, ויום הולדת נוספת וצנועה עם חבריה הקרובים, מגיע תורו של האב המסור והמסלסל הלאומי אייל גולן להפגין יכולות. חוץ מהעובדה שהילד זכה לחגיגות כפולות מכל אחד מההורים ומתנות כפולות, נראה כי לילד גם חיבה עזה לחיות בספארי כי בשישי האחרון חגג הזמר לבנו השלישי יום הולדת משוקעת עם מפעילת ילדים, מתקני ענק מתנפחים ושוב- עוגה מעוצבת בדמות נמר. האירוע נערך באולם ליד המגרש של קבוצת הכדורגל שבבעלותו מרמורק ברחובות. 

הורה אחר, אותה עוגה. יאן ואייל גולן (צילום:, אלוני מור)
הורה אחר, אותה עוגה. יאן ואייל גולן (צילום:, אלוני מור)


התייצבו כל בני המשפחה של גולן, ילדיו ליאם ואלין, רונית אימו של הזמר והסבתא הגאה, חבריו הטובים רוני מאנה ובתו, חיים רביבו וילדיו, ניכר חסרונה של האמא רוסלנה רודינה, שכלל לא הוזמנה לאירוע ובכדי להיות מרוכזת במשהו אחר קבעה במקרה או שלא צילומים לאותו היום. אולי בשנה הבאה שהרוחות קצת יירגעו נזכה לראות את אייל ורוס חוגגים במשותף לבנם. שיהיה במזל

ילד מבסוט
ילד מבסוט

עם סבתא רונית וליאם ואלין
עם סבתא רונית וליאם ואלין

אהבת אחים
אהבת אחים

אחים גדולים
אחים גדולים



 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on