פרסום ראשון: מיקאלה גוטנמכר ואלי ביז'אווי הם הזוג החמישי והאחרון שנישא בראיליטי "חתונה ממבט ראשון" ונראה מהפרק האחרון ששודר מדובר בשידוך מוצלח ביותר. מסתבר שלא רק לביז'אווי יש עבר בתעשייה, והיינו שמחים לחשוף בפניו פרט חשוב מעברה הסודי של אשתו הטרייה.

מיקאלה שמשמשת ביום יום סוכנת מכירות בחנות רהיטים שוכנת נשמה חופשייה ומשוחררת לא רק בגלל שהסכימה להינשא לבחור אנונימי מול עדשות המצלמה, אלא כי כפי שהיא חשפה כבר בפרק ההיכרות שלה, היא הצטלמה בעברה בעירום מוחלט. המדור פשפש בעברה של הכלה וגילה שעוד לפני שהשתתפה בדוקו ריאלטי המצליח של קשת שישודר מחר, מיקאלה לקחה חלק בפרוייקט של הצלם הנודע ספנסר טוניק.


 

A post shared by Spencer Tunick (@spencertunick) on


מיקאלה הצטלמה לפני כשנה ומספר חודשים בעירום מוחלט לפרוייקט של הצלם בים המלח כש-15 נשים וגברים אמיצים ביניהם מיקאלה הצטלמו טופ לס כשפלג גופם התחתון טמון בתוך האדמה. הצילומים נועדו להמחיש את ההידרדרות האקולוגית של ים המלח והסכנה בתופעת הבולענים באזור. ספנסר נודע בצילומי העירום ההמוניים שלו, ולפני שש שנים צילם 1100 אנשים בים המלח, ולאחרונה צילם 100 נשים עירומות מחוץ לוועידת המפלגה הרפובליקאית במחאה נגד מועמדותו לנשיאות של דונאלד טראמפ. מעניין מה ביז'אווי מרגיש לגבי העניין.

ואווו! (צילום מסך מתוך סרטון התדמית לצילומים, ספנסר טוניק)
ואווו! (צילום מסך מתוך סרטון התדמית לצילומים, ספנסר טוניק)

אמן!
אמן!