לפני כשבוע לבכם בטח נשבר כשקראתם ב- TMI שאחד הזוגות היציבים בתעשייה, כוכבי "האח הגדול" מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה פירקו את החבילה מה שאומר שכפי הנראה, השניים לא ייצעדו בשביל חופה, לא בקרוב, לא אף פעם. 

אשכנזי ואוחנה החליטו על פרידה זמנית ולקחו פסק זמן בשביל לבחון כל אחד עם עצמו, יחסנו לאן. מאז הספקנו לראות את אשכנזי שעזבה את דירתם המשותפת בהרצליה וחזרה לגור עם אימה, מבלה בבר תל אביבי, מסתובבת ברחבי ירושלים וחוגגת יום הולדת לאח הגדול יורם זק. אוחנה לעומתה שמר על פרופיל נמוך, נמנע מלשתף פעולה עם התקשורת ונמנע מלפרסם תמונות ברשתות החברתיות. אממה, את הימים האחרונים מאז הפרידה המעציבה החליט אוחנה להעביר בעיר הולדתו אילת, בחיק המשפחה.

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: אלירן פאר, אור גפן)
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: אלירן פאר, אור גפן)


בעוד השניים כל אחד בדרכו מתמודד עם הפרידה הזמנית או הקבועה, שלחה אשכנזי מסר למעריצים כשאמרה "הכל יהיה בסדר אל תדאגו. תהיו אופטימיים" אך מסתבר שמילים לחוד ומציאות לחוד, כי מקורבים לשניים מדווחים כי הפרידה רק גרמה להם להבין שאין טעם לקאמבק, שהפערים והמחלוקות ביניהם לא מאפשרים להם לשוב לזרועות האחד של השנייה.

מקורב לזוג מסר: "בהתחלה עוד הייתי אופטימי ,חשבתי שהם עוד יחזרו אבל ככל שהזמן עובר נראה כי כל אחד מתחפר בעמדה שלו והשניים הבינו ביחד שאין טעם לחזור" כשנשאל אולי כעת לא, כי זה עדיין טרי ואם נראה לו שמשהו ישתנה בעתיד השיב המקור "גם לא נראה לי בהמשך, הם היום מבינים יותר מתמיד שזה פשוט לא עובד ביניהם והם לא מתאימים".