מחר בערב ישדר חיים אתגר את תוכניתו הידועה "הכל אישי", רק שהפרק של מחר מתמקד בנושא עוקץ VIP ועוסק בבחור אנונימי בשם יוליאן לוינסון, שמוכר מאד בברנז'ה אבל בצד הפחות מחמיא שלו שכולל, על פי הכתבה, התחזויות רבות, אייטמים שיקריים וניסיונות אינספור לקבל זרקור בעולם הזוהר. לוינסון התראיין לכתבה המדוברת שתשודר בתוכנית הכל אישי, אך כעת משנודע לו כי התכנים בה אינם מהללים ומפארים אותו אלא חושפים את פרצופו האמיתי, החליט להגיש תלונה במשטרה נגד אתגר על התחזות במרמה.

כמו כן,  מתכנן לוינסון להוציא צו איסור פרסום על הכתבה, ולתבוע את קשת, חברת ההפקות קסטינה ואת המנחה חיים אתגר אישית. מקשת נמסר בתגובה:"תוכניתו של חיים אתגר הכל אישי עוקץ VIP תשודר כמתוכנן מחר בשעה 21:00 בערוץ 12 בקשת".

יוליאן לוינסון. צילום: יח"צ



יוליאן מסר בתגובה: "ב-17 ביולי חיים אתגר פנה אליי וביקש ממני להתראיין לתוכנית הכול אישי. בחוזה הנחתם בינינו מדובר בשידור אך ורק לתוכנית הכל אישי. להפתעתי גיליתי אתמול ששם התוכנית היא עוקץ vip. ברגעים אלו עורך הדין שלי מגיש בקשה דחופה על צו איסור פרסום וכמובן גם תביעה נגד קסטינה תקשורת, קשת וחיים אתגר אישית. אני מופתע לגלות שחיים אתגר ועורכת המישנה ליאת בר סתו רימו והוליכו אותי שולל. המתחזים היחידים זה הם עצמם. על ראש הגנב בוער הכובע. חוסר מקצועיות לשמה.

"אתמול בלילה הגשתי תלונה כנגדם בגין קבלת דבר במרמה והתחזות. בנוסף פניתי לקשת בטענה כי התוכנית מזויפת והושגה בצורה פלילית, לא מוסרית ולא עיתונאית מצידם. הזהירו אותי מפניו. חיים אתגר מנסה להתקדם על חשבוני. רואה זאת מהצד ומכריז בפה מלא אין עיתונאות ואין טלוויזיה במדינת ישראל. פשוט בושה".

התלונה שהוגשה היום ע"י לוינזון