כל מפורסם, לא משנה עד כמה הוא קטן או גדול בתעשיית הבידור המקומית יודע שאין דרך קלה יותר לעשיית כסף, מאשר פרסום של תמונה שיווקית ברשתות החברתיות - כלי שהפך בשנים האחרונות לפלטפורמת פרסום עבור כמה מהאנשים המוכרים ביותר בביזנס. ככל שיש יותר עוקבים ומספר המעריצים שלך גדול יותר, כך המוצר ייחשף ליותר אנשים - בהשקעה לא גדולה.

אבל נחשו מה? לא מדובר בסוד שמור במיוחד: כמה מהאנשים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם,  רוכשים את העוקבים בכסף במטרה לקבל הצעות לשיתופי הפעולה השיווקיים ולהגדיל את ההכנסות. אותנטי פחות, כסף קל? רק תשאלו את מעיין אשכנזי כוכבת "האח הגדול" והאקסית הטרייה של אביחי אוחנה זוכה העונה, שבעקבות מידע שקיבלנו למערכת TMI יצאנו לבדוק, האם גם היא רכשה כמה וכמה עוקבים כדי להגדיל את ההכנסה.

בימים הטובים. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה (צילום: אלירן פאר ואור גפן)
בימים הטובים. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה (צילום: אלירן פאר ואור גפן)


בבדיקה קצרה התגלה כי חשבון האינסטגרם של אשכנזי מונה כ- 124 אלף עוקבים מתוכם עשרות רבות של כאלו מרחבי העולם כדוגמאת סין, יפן, מדינות ערביות ושלל מקומות ברחבי העולם. חוץ מהכינויים ההזויים, אם תנסו לבדוק מי עומד מאחורי החשבונות הללו, תראו שאין שום פוסטים, ואף אחד לא עוקב אחריהם והם רק עוקבים אחרי אחרים. אז נכון שאשכנזי מאד מפורסמת בישראל, אבל בעולם פחות. מה שמצביע כי ייתכן ואשכנזי רכשה עוקבים כפי שדיווח המקור.

נתנאל מויאל הסוכן של אשכנזי מסר :"אין תגובה" 

לייקים מזוייפים? מעיין אשכנזי (צילום: אינסטגרם)
לייקים מזוייפים? מעיין אשכנזי (צילום: אינסטגרם)

העוקבים האחרונים שנוספו
העוקבים האחרונים שנוספו