למרות שרוב הכוכבים עסוקים בשבועות האחרונים בחזרות למופעים לקראת חג החנוכה, סטטיק ובן אל הם אחד הצמדים שעמוסים עוד יותר בעיקר בגלל העובדה שבמקביל לג'וב הנחשב שלהם כשופטים ב"כוכב הבא לארוויזיון", הם התחילו בחודש שעבר להופיע ב"סטורי של פסטיגל" שם יככבו על במות ברחבי הארץ, כמה פעמים ביום.

אין ספק שזו תקופה מאוד עמוסה עבור הצמד ונראה שהעבודה הקשה מאותת סימניה וקוראת לסטטיק להוריד הילוך והוא נפצע וקיבל מכה חזקה בזמן ששהה מאחורי הקלעים של הפסטיגל. לא מדובר בחבלה מינורית, כי הוא פונה לבית החולים, והוא אפילו עשה למעריצים שלו התקף לב כשהעלה פוסט לרשתות החברתיות בו הוא מצולם כשרגלו חבושה לצד הכיתוב "מקצוען אני. תחילת פסטיגל ויומיים לפני היום-הולדת. אמא תמיד אמרה שאני מוכשר".



העוקבים המודאגים התעודדו בשעות האחרונות כשחצי מהצמד המפורסם העלה תמונה חדשה כשהרגל המקובעת שלו כבר טופלה במקצועיות, והוא אף כתב "מופיע כרגיל לא לדאוג". למרות שמנהליו פחות אהבו את הרעיון הכוכב כמו תמיד, מראה מקצועיות עד הסוף.


משה זיו מנהל יחסי הציבור של השניים מסר בתגובה:

"סטטיק קיבל מכה חזקה מאד בברך ולמרות שמנהליו ביקשו ממנו לנוח ולא להופיע, הוא התעקש לבצע את ההופעה ולשמח את הילדים הרבים שבאים לראות אותו כך שההופעות צפויות להתקיים כסדרם".

אמאלה. סטטיק (צילום: אינסטגרם)
אמאלה. סטטיק (צילום: אינסטגרם)