שישה ימים חלפו מאז ביקרה כוכבת הילדים מיכל הקטנה בבית החולים והביאה לעולם תאומים בנים, אחים קטנים לשני ילדיה המשותפים עם בעלה ניר וייצמן יולי בת ה- 9 וליאו בן ה- 8 בלידה שהתחילה כרגילה והסתיימה בניתוח קיסרי.

הכוכבת הקטנה גדולה, אמא לארבעה שנכנסה בחודשיים האחרונים לשמירת הריון ונאלצה לבטל את כל הופעותיה המתוכננות, כנראה התגעגעה יותר מדי לבמה כי רק בסוף השבוע האחרון היא השתחררה מבית החולים עם התוספת הכפולה והבוקר היא שברה את כל השיאים והתייצבה על בימת ההצגות לחנוכה!



נשמע מופרך? יש לנו תמונות לראייה. הקטנה שטיפחה בטן עצומה שהכילה בתוכה תאומים, הגיעה היום להופיע על במת "מותק של פסטיגל" לצד ציפי שביט וכוכבי ילדים נוספים ואף תיעדה את הרגע והעלתה תמונה לרשתות. אם חשבתם שזה משהו חד פעמי אז אתם טועים, כי החל מהיום, ארבע פעמים ביום ויצמן תעלה על במה- שישה ימים אחרי הלידה, בלי שום סממן להריון שהיה, אפילו ללא שאריות של עור מיותר מהבטן העצומה שטיפחה הקטנה התייצבה בלבוש נוח שכולל טרנינג ונעלי בית של קיפי. למרות הכל, נראה שלא כולם התלהבו מהצעד של מיכל הקטנה וכתבו לה ברשתות החברתיות תגובות פחות אוהדות:" זה קצת לא בריא...אוקיי היא נראית כאילו לא ילדה ,אבל זה לא סתם שיש חופשת לידה !! הגוף צריך לנוח ולהחלים ולא לקפץ על במות...ה' ישמור", אחרת כתבה "מתי יצאת מהבית חולים? שתיהיי בריאה, זה לא דוגמה לנשים אחרות, אישה אחרי לידה חייבת לנוח לפחות שבועיים... תגידי לפחות: טל תנסו לעשות את זה בבית", ואחת "מה עם הנפש והגוף? קחי זמן".


קטנטנים! מיכל וניר וייצמן (צילום: ניר סטולו)
קטנטנים! מיכל וניר וייצמן (צילום: ניר סטולו)