כל בר דעת יודע שיש מספר כללים חשובים בתעשיית הבידור כדי לשרוד והחשוב ביותר שמככב בראש הרשימה הוא לא לעורר את זעמם של הנשים ובטח שלא לפתוח חזית עם קבוצות פמיניסטיות, שלא לדבר על המהפך שמתרחש בחודשים האחרונים בכל מה שקשור להטרדות מיניות ומקומה של האישה בשיח האקטואלי.

השף הנודע אסף גרניט נפל בגדול כשהתראיין לכתבת שער בעיתון לאישה תחת הכותרת: "החולשה היחידה שיש לנשים שהן רוצות גברים. נשים הן כ"כ חכמות וחזקות אבל בכל מה שקשור לגברים אתן סתומות". לא ברור אם גרניט, האקס של אנה ארונוב ידע שהאמירות הקשות שלו יעוררו סערה גדולה בקרב הפמינסטיות או האם הכל תוכנן מראש במטרה לזכות לבאז פירסומי.

אוי ואבוי. צילום מסך
אוי ואבוי. צילום מסך



כתבת השער מיד התפרסמה בדף הפייסבוק של "שיח פמיניסטי" והנשים מיהרו להכריז על מלחמה. שלל תגובות נזעמות נרשמו על הפיד ביניהם: "אנחנו לא מין, אנחנו מגדר. ולטפול את האשמה של דינמיקת יחסים הטרו-פטריארכלית רעילה על נשים, במיוחד כשאתה לבוש כמו סרסור צעצוע, זה לא רק להיות אידיוט זה להיות חרא של בן אדם". אחרת כתבה: "כן איינשטיין. שיישאר במטבח ויעשה את מה שהוא טוב בו". זועמת אחרת כתבה: "הוא נראה כמו קלישאת סרסור מסרט מהניינטיז" או "הוא הולך ונהיה מגוחך ופומפוזי יותר ויותר, בסוף יתפוצץ מרוב נפיחות עצמית", "מישהו היה ממש זקוק לליטוף של האגו שלו...?", "אסף גרניט אתה ככ מטומטם שאין לי מילים להגדיר את טימטומך". ורשימת ה"ברכות" באמת עוד ארוכה.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של גרניט עת פרסום הידיעה