מגיש הטלוויזיה והבדרן צביקה הדר שלקה בליבו לפני חמש שנים נתפס בעדשת מצלמת הגולשים הנאמנים של TMI מעשן סיגר. אז האם הוא חזר לעשן סיגרים כפי שעישן בעברו? ולמה זה בעצם כל כך מפתיע?

זה קרה בערב שישי האחרון כשאב המשפחה נכנס למסעדה יוקרתית בתל אביב עם ילדיו ואשתו ליאת גונן כשסיגר מובחר נעוץ בין שפתיו. הדר, שהיה מעשן כבד של סיגרים עבר לפני חמש שנים שני אירוע לב קשים שסיכנו את חייו. בגיל 46 עבר צינתור לאחר שלקה לראשונה בליבו, וחודשיים לאחר מכן לקה שוב בדום לב במהלך בדיקת מאמץ תקופתית שערך בקופת החולים. אחרי שהלחיץ את כל עם ישראל הבטיח הבדרן המצליח שמעתה הוא ישמור על תזונה בריאה כמו כן יוריד את המינון של הסיגרים והוא אפילו נבחר להיות הפרזנטור של קופת החולים שהצילה את חייו.

נתן לו לנוח. צביקה הדר
נתן לו לנוח. צביקה הדר


מה נשמע?
מה נשמע?

לכן, זו הסיבה שדאגנו ולקחנו לריאות, סליחה ללב, כשראינו את הדר מעשן סיגר כי בכל זאת, אנחנו רוצים להמשיך ולראות את הדר מככב על המסך לעוד שנים רבות. אז מה לז'וז'ו חלסטרה האגדי היה לומר בתגובה? לצד תמונה מתלוצצת שלו עם סיגר כתב: "מעולם לא הפסקתי, פרופרוציות, באישור רופאיי היקרים, תמורת תזונה נכונה וכושר מפרגנים לי סיגר הגון בתור ממתק". 

העיקר חוש ההומור
העיקר חוש ההומור

לבריאות?
לבריאות?