שנה קשה מאוד עברה על דודו כהן מעפולה המוכר בזכות השתתפותו בראליטי "האח הגדול" ו"גולסטאר" שחגג לאחרונה יום הולדת 34. השנה התחילה באובדן גדול, אז איבד את אימו סולי שחלתה בסרטן, ולפני כמה חודשים הוא החליט להוריד את המסכות, להפסיק עם המשחקים ולצאת מהארון מול אביו, תוך כדי שהוא מצולם לתוכנית טלוויזיה. 

למרות שזה לא משהו חדש, ובשנים האחרונות ידע כהן את נטיותיו המיניות, הוא חושף בתוכנית "אנשים" עם רותם איזק ב"קשת" לראשונה כי הוא מעולם לא היה בדייט. "אני בן 34 ובחיים לא הזמינו אותי לדייט, לא הייתי בדייט. כן, את תהיי בהלם. אני פונה למצלמה, בבקשה בבקשה שפעם אחת יזמינו אותי לדייט, אני אהיה נחמד, מבטיח" מספר.

עם מי שגילה אותו. יורם זק ודודו כהן (צילום: צ'ינו)
עם מי שגילה אותו. יורם זק ודודו כהן (צילום: צ'ינו)


"אני תמיד נלחץ מדייטים כי צריך להכניס את הבטן, לחשוב מה ללבוש, שהכל ייראה טוב, על מה נדבר, ואם לא יהיה כימיה. אני פוחד מדייטים, אני פוחד שדווקא שאני אצא לדייט ייגמרו לי המילים ולא יהיה לי מה להגיד ואני כן רוצה לדבר. ופתאום אם בדייט אני לא אראה לו והוא יגיד לי 'לא' אני אתבאס, אני נהיה עצוב מזה שאומרים לי לא זה לא שאני איזה מכוער או איזה לא חתיך, אני חתיך אני צ'ארמר אני נראה טוב אני גבוה אני מטופח- אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני, ואף אחד גם לא יוריד לי את הבטחון אבל זה הפסד של מי שלא רוצה"

הריאיון המלא של דודו כהן לרותם איזק ישודר הערב ב-17:15 בתכנית 'אנשים' בערוץ קשת 12.

תמיד נראה טוב (צילום: יח"צ)
תמיד נראה טוב (צילום: יח"צ)