אחלו מזל טוב לשחקן והבדרן דניאל אסייג, בנו של הקומיקאי שלום אסייג שביקש את ידה של בחירת ליבו. המחובר בדימוס הציע נישואים לבת הזוג שלו בשנה האחרונה יניר בן שושן והיא כמובן, אמרה לו כן! אסייג שהכריז לאחר גירושיו שהוא לא יינשא בשנית, הצליח להפתיע את עצמו כשביקש את ידה של בן שושן.

אסייג כידוע הוא אב לאושר, בן שבע מנישואיו הקודמים. בשנת 2011 נישא כשהוא היה רק בן 18 ומספר חודשים לאחר מכן נולד בנו הראשון אושר. אחרי שצפה בעצמו ב"מחוברים פלוס" החליט אסייג להתגרש וחזר לעולם הפנויים פנויות ועכשיו אחרי כמה שנים מצא את האחת של חייו ובפוסט מרגש באיסנטגרם הכריז על האירוסים הטריים "מגיל שמונה עשרה התחתנתי פעם ראשונה. אחרי כמה חודשים נולד לי אושר המדהים ואחרי שנה התגרשנו". כתב



"אני מודה, כשמצאתי את עצמי גרוש עם ילד בגיל תשע עשרה חשבתי שאני בחיים לא אתחתן שוב. אבל לפעמים יש לאלוהים תכניות משלו בשבילך. ואז יצא שהכרתי את יניר: בחורה מדהימה, טובה, רגישה, שאוהבת אותי בטירוף וקשורה לאושר שלי (שכבר עוד מעט בן שבע) כאילו שהיא ילדה אותו בעצמה. אז לקח לי קצת זמן להבין, אבל בסוף הבנתי שאחרי שמוצאים, אין טעם להמשיך לחפש. דרך אגב, היא אמרה לי כן".

עם אבא שלום (צילום:רפי דלויה)
עם אבא שלום (צילום:רפי דלויה)

אושר ויניר (צילום: אינסטגרם)
אושר ויניר (צילום: אינסטגרם)