בשבוע שעבר קראתם כאן ב- TMI לראשונה שאורטל עמר בת הזוג של בן אל תבורי מתכננת לחבר שלה מסיבת יום הולדת ואחרי שחיפשה וחיפשה היא מצאה את המקום המתאים לחגיגה. אמש נפתח רשמית פסטיבל יום הולדתו של הזמר שיציין מחר (שישי) את יום הולדתו ה- 26 .

לאירוע הפותח שנערך בחדר פרטי שנסגר במיוחד לטובת האירוע במסעדת מיט קיטצ'ן בתל אביב, הוזמנו רשימה מצומצמת של אנשים הקשורים לקריירה של בן אל. למרות שהוא לא נכח ביום הולדת שלו בחדר הבריחה, סטטיק הגיע לפרגן יחד עם בת הזוג הטרייה שרית פולק כך שבאותה הזדמנות נערך מפגש ראשון ורשמי בין נשות הזמרים עמר ופולק.

כמה השקעה. בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום: אינסטגרם)
כמה השקעה. בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום: אינסטגרם)


הצד האמונותי של הערב כלל איך אם לא, עמדת קריוקי פרטית לאורחים כשתבורי תפס פיקוד על המיקרופון ושר להיטים גדולים של אומנים אחרים ביניהם של עומר אדם. אליו הצטרף גם סטטיק ובהמשך גם מיס העולם בדימוס לינור אברג'יל, אשתו של אורון כלפון אמרגנם של הצמד. על הפקת האירוע עמלה עמר שדאגה למלא את כל חלל המקום בבלונים כסופים ובלוני מזל טוב ועל השולחן הוגשו שלל מנות בשריות כיד המלך. החבורה שתתה, שרה ושמחה עד השעות הקטנות של הבוקר. לפי ההבטחות של עמר מדובר רק באירוע יריית הפתיחה לחגיגות הסופש. שיהיה במזל

צחוקים. בן אל ולינור אברג'יל
צחוקים. בן אל ולינור אברג'יל